ویرگول
ورودثبت نام
میم
میم
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

خود تمیز کنی?

گوشی‌ها و گجت‌های امروزی جزیی جدا ناپذیر از زندگی هر فرد هستند و در واقع دستیار دیجیتالی از هر انسان‌اند که می‌تونن بر اساس سلایق هر فرد تنظیم شوند و کارها را تا جایی که امکان‌پذیر است پیش ببرند و در آینده نزدیک به جای نسخه دستیار دیجیتالی چه بسا شاهد آن باشیم که این دستگاه‌ها فاصله خود را به عنوان دستیار دیجیتالی با ما کمتر کرده و چیزی شبیه به نسخه دیجیتالی از ما شوند بدین صورت که خود ما با اجازه‌ای که بهشان می‌دهیم کارهای روزمره‌مان را پیش ببرند، اما جدای از قابلیت‌هایی که روزانه باهاشون سر و کار داریم و هنوز هم جای کار و پیشرفت دارند بایستی یه ویژگی [خود تمیز کنی] هم به آن‌ها اضافه شود تا در این روزهای کرونایی دیگه با الکل و دستمال به جونشون نمی‌افتادیم تا شاید تمیز شن و اگر تازه شانس بیاریم الکل بهشون نفوذ نکنه و نسوزن? البته ناگفته نماند که اگر هم کرونا نبود، گوشی‌ها و گجت‌ها باز هم از آلوده‌ترین وسایلی بودند که باعث انتقال آلودگی‌ها می‌شدند. یادم هست که در مطلبی که سال‌ها پیش مطالعه کرده بودم دستگاه‌هایی مثل گوشی تلفن همراه را از نظر میزان آلوده بودن سطح آن به باکتری‌ها و ویروس‌ها و میکروب‌ها با مواردی چون کیبورد کامپیوتر، موس و حتی سنگ توالت مقایسه کرده بودند و این بزرگوار جایگاه خوبی داشت و نشان از این بود که پتانسیل بسیاری در انتقال ویروس‌ها و باکتری‌ها و میکروب‌ها دارد. برمی‌گردیم سر ویژگی [خود تمیز کنی] که برای اولین بار در جهان دارم مطرحش می‌کنم و سامسونگ به عنوان یکی از پیشتازان دنیای فناوری شاید این ایده ذهنی من را روزی اجرا کند و خدمتی نوین را به مردم سراسر جهان ارائه نماید، راستی سامسونگ جان، اگر روزی خواستی این کارو انجام بدی بد نیست از من به عنوان کسی که این ایده رو مطرح کردم اجازه بگیری و بهم حق پتنت بدی? و از من بخوای اسم پتنت را انتخاب کنم?

خودتمیزکنروایتگرباش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید