ویرگول
ورودثبت نام
S.h13
S.h13
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

ازدواج

بسم الله ارحمن الرحیم

سلام

خدایا شکرت که این همه زیبایی رو آفریدی.

خدایا شکرت که محبت و عشق رو آفریدی.

خدایا شکرت که ازدواج رو قرار دادی.

خداوند من رو آفرید و در مسیر رشد هدایتم میکنه

و خداوند راهی رو قرار داد که این مسیر رو با سرعت و زیبایی بیشتری میتونم طی کنم

بله، این راه ازدواجه.

من انسان هستم

متفاوت و برتر از بقیه مخلوقات

من فکر میکنم، یاد میگیرم ، تلاش میکنم ، انتخاب میکنم برا هر لحظه از زندگیم و برای همه ی تصمیماتم.

پس برای یکی از مهمترین و زیبا ترین تصمیمات زندگیم نیز من تصمیم میگیرم ، یادمیگیرم ،مطالعه میکنم ، تلاش میکنم تا زیبایی نعمت خدا و تصمیم خودم رو به نمایش بگذارم.

خدایا کمکم کن.

خدایا کمکمون کن.

سالروز ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمة الزهرا سلام الله علیها(روز ازدواج) مبارک.



زیباتر شدنشناخت و مطالعهعشقاحساس زیبایینعمت ازدواج
ته صف عاشقان تو♥️
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید