ویرگول
ورودثبت نام
S.h13
S.h13
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

وقتی عشقِ عاشق،معشوق را،عاشقِ عاشق می کند

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدای مهربونم

سلام پروردگار،رب و تربیت کننده ی من

خدایا ، همیشه وقتی می شنیدم یا جایی می خوندم که تو عاشق بنده هاتی ، به وجد میومدم و با خودم میگفتم چقدر زیبا . چون به نظرم زیبا بود

به وجد میومدم ، اما درک نمیکردم.

موقع دعا خوندنم همینطور . با خودم میگفتم این نوشته ها چقدر زیبان.

اما خدای خوبم

چرا من درک نمیکردم؟

چرا متوجه نمیشدم؟

چرا حواسم نبود ؟ چرا؟؟

می دونستم تو رو دارم.

میدونستم و میخوندم . اما انگار یه چیزی بود که مانع میشد من تو رو با همه ی وجودم درک کنم

تو نزدیکتر از خودم بهم بودی . اما انگار یه چیزی باعث می شد بین من و تو یه فاصله ی دور به نظر بیاد.

آره پروردگارم

من حواسم نبود ، پروردگاری که عاشق بنده هاشه ، همون پروردگار منه

من حواسم نبود ، پروردگاری که توی دعا میگفتم طاقت دیدن ناراحتی بنده ی گناهکارشم نداره ، همون پروردگار منه

من حواسم نبود تو گفتی، بنده م هرجوری که باشه و هر چی که بخواد میتونه رو من حساب کنه و باید حساب کنه و اگه ازم نا امید بشه ، خیلی ازش ناراحت میشم

من حواسم نبود که این همه زیبایی رو ، تو در وجودم قرار دادی

من حواسم نبود که تو ، نزدیکتر از خودم به منی

من حواسم نبود که تو ، عاشق منی

من حواسم نبود که تو ، منتظری تا من متوجه این موضوع بشم

من حواسم نبود که تو ، چقدر مشتاقمی

من حواسم نبود که تو، چقدر زیبا با من رفتار کردی و میکنی

من حواسم نبود که تو ، من رو ، برای خودت قرار دادی.

خدایا . پروردگارم

بگو

بگو حالا من چیکار کنم؟

بگو حالا من چگونه به تو عشق بورزم؟






عشقاوج زیباییحس زیباییمن وخداشادی عمیق
ته صف عاشقان تو♥️
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید