ویرگول
ورودثبت نام
یلدای یلدانیزه
یلدای یلدانیزه
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

چرتیجات مهرماه | خمار جواب کنکور

امروز مصاحبه شغلی داشتم و گند زدم. متوجه شدم گاهی وقت‌ها خیلی خودشیفته می‌شم و همش از خودم صحبت می‌کنم. توی مصاحبه انقدر منم منم کردم که می‌خواستم محکم بکوبونم تو صورتم.

این گربه انقدر منو ترسوند و اذیت کرد که دنبالم میدویید و من با جیغ میدوییدم و در اخر ساندویچ خوشمزم رو انداختم براش. احساس میکنم مورد قلدری قرار گرفتم.
این گربه انقدر منو ترسوند و اذیت کرد که دنبالم میدویید و من با جیغ میدوییدم و در اخر ساندویچ خوشمزم رو انداختم براش. احساس میکنم مورد قلدری قرار گرفتم.



امروز با مامانم رفتیم بستنی فروشی شاتوت. واقعا بستنی‌های خوشمزه و تازه و البته ارزونی داره. واقعا عاشق بستنی‌ام‌ بعضی وقت‌ها از این ماده عجیب غریب با بافتش به وجد میام‌.
امروز صبح که باشگاه رفتم می‌خواستم سرمو از آهنگای مزخرف بکوبونم به دیوار:
مثلا روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم
ریمیکس با اهنگ اسکوییدگیم و تبلیغ املاک ترکیه
علف میکشی سمیه
من فقط تو رو دوست دارم عزیزم تو کیو
هپیییی برثدیییی
وااقعا از تعجب دهانم باز مونده. چرااا اخه اهنگ تولد؟ اصلا به معنی توجه میکنید یا فقط باید یچیزی باشه کرمون کنه؟
چقدر اهنگا چیزهای مزخرفی رو ترویج می‌کنن. همش الکل و دراگ و سکس و پارتی..
بعد میرن تو مخ و دیگه بیرون نمیان لعنتیا.
خلاصه که دوشنبه هدفونمو می‌برم و امیدوارم به این صداهای مزخرف بتونه غلبه کنه.
خالم چهارتا عکس از بچگی‌های من و داداشم فرستاد و از شدت ذوق و دلتنگی برای بچگیمون نفس کم آوردم.
تو اتاقم برای وسایلم جا نیست. آیینه ندارم. خلاصه وضع مزخرفیه.
باید برم برای دانشگاه مقنعه بگیرم. کیف لپتاپم هنوز نخریدم. هرچند کیف لپتاپ خواهرم که ۹ سال پیش همچین روزایی از زندگیش خرید رو دارم و اون کارم رو راه انداخته تاالان.
حقیقت اینه که این‌روزا دوباره حل کردن مسائل فیزیک رو شروع کردم و واقعا خوشحالم. می‌خوام ترم اول معدلم بالا باشه. فیزیک۱ داداشم رو با ۱۳ پاس کردم براش. نمی‌دونم برای خودم قراره وضع چجوری باشه.

هنوزم بنظرم آخرهفته رویایی داشتم. و واقعا واقعا بهم خوش گذشت.
امروز ۱۱ قسمت انیمه ستاره من رو تموم کردم و واقعا انیمه ایه که قطعا برای آدم‌های چندسال پیش فضاییه ولی واسه ما خیلی متناسب با نسلمونه.
دوست دارم هرروز و هرساعت از زندگیم رو بستنی بخورم.
چرا جواب کنکور نمیاد ؟ من می‌خوام برم دانشگاه‌ این سبک زندگی رو دوست ندارممم.
و هم اینکه بدجور اون اولویت دوم لعنتی رو می‌خوام و به درگاه نمی‌دونم چی دعا می‌کنم که اولویت اولو نیارم.
داداشم کلاس ساعت ۸ صبح برداشته. امیدوارم منم تو همون روزها کلاس همون ساعت داشته باشم و فشار صبح بیدار شدن کمتر بهم وارد شه‌.
اگر اولویت دوم رو بیارم، خیلی خیلی نزدیک داداشمم.‌ حدود ۲۰ دقیقه پیاده‌روی فاصلمونه. امیدوارم حراست حرومزادشون منو‌ راه بده و فتیش کارتت رو بده‌شون اوت نکنه‌.



خلاصه که امیدوارم فردا صبح صبحونه خوشمزه ای داشته‌باشم.
نمی‌خوام بخوابم ولی خب کاری هم نیست که بخوام انجام بدم.


سبک زندگیعجیب غریبکنکورمصاحبهبرزخ
جهان با من همراه شو!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید