ویرگول
ورودثبت نام
یادداشت‌های‌یک‌دیوانه
یادداشت‌های‌یک‌دیوانه
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

کوله پشتیِ۱۴۰۳:

نوشته های من همه فی البداهه و احساسی بوده و همیشه فکر میکنم بلد نیستم راجب موضوع پیشنهادی خوب بنویسم.. اینطوریه که همراه با مقداری ترس، تو چالشا شرکت نمیکنم. اما این بار به پیشنهادِ دوستِ خوبِ ویرگولی،حسین اولین چالش رو نوشتم و سعی میکنم از حالا بیشتر تو چالشا شرکت کنم!

فرض کنید کوله‌پشتی دارید که قرار است در آن تجربیاتی را از سال ۱۴۰۲ بگذارید و با خود به سال ۱۴۰۳ببرید. تجربیات مثبتی که همراه داشتن آنها به شما کمک می‌کند نسبت به سال قبل فردی توانمندتر بشوید. در کوله‌ی خود چه تجربیاتی را قرار می‌دهید؟


می‌تونم بگم ۴۰۲ بدترین سال زندگی من بوده و هنوزم ادامه داره..
شاهد هیچ اتفاق مثبتی نبودم و تماما پشت سر هم سرشار از اتفاقای وحشتناک بود !!
شاید تنها چیزی که میتونم تجربه مثبت حسابش کنم پیدا کردن مقداری اعتماد به نفس باشه به لطفِ وجودِ دوستِ خوبی که بهم یادش داد ..💚


چه چیز هایی رو از کوله پشتی سفرت خارج می‌کنی که بارت سبک تر بشه؟ همون هایی رو بگو که روی دوشت سنگینی میکنه و باعث میشه دیر تر به مقصد برسی!


۱.اهمیت ندادن به خودم،سلامت جسم و روانم
۲.ارزش دادنِ زیادی به دیگران و وقف کردنِ کامل خودم برای حل مشکلاتشون
۳.زود عصبانی شدن
۴.وابسته بودن به یک شخص خاص
۵.تنبلی
۶.سوم شخص دیدنِ خودم در هر رابطه ای
۷.صفر و صد بودن
۸.حساس بودنِ زیادی نسبت به هر اتفاق کوچیک
۹.فرار کردن از واقعیت ها

دوست داری در سال جدیدی که پیش روته چه توانایی ها و مهارت هایی بدست بیاری که الان اونارو نداری؟

«اول این رو بگم همه اینا در شرایطی به عمل میرسن که کنکور و قبول بشم و برم دانشگاه..»

۱.زبان انگلیسی:من فکر میکنم زبان اساسی ترین چیزیه که همه باید یادش بگیرن و از بابت اینکه بلد نیستم شرمسارم.. امیدوارم بتونم تو سال جدید یاد بگیرمش.

۲.خودشناسی (مراجعه به روانشناس): فکر میکنم همش تحت تاثیر آسیب هایی که از بچگی تا حالا دیدم و سطحی هم نبودن هستم..همونا باعث تصمیم گیری های شاید غلط و وحشتناکی برام میشن.امیدوارم قبل از آسیب دیدن های بیشتر از این بتونم به روانشناس مراجعه کنم.«متاسفانه الان با وجود خونوادم نمیتونم اقدام کنم»

۳.حرفه ای نواختنِ گیتار : تقریبا ۲ سالی میشه که گیتار خریدم و درحد مبتدی بلدم و دوست دارم بعد کنکور حرفه ای بنوازمش!

۴.ویولون : ساز مورد علاقه ی منه..نمیدونم چرا وقتی میخواستم ساز بخرم اینو نخریدمش اما یکی از برنامه های۴۰۳ ی من شروع یادگیریِ ویولونه..

۵.رانندگی : فک کنم نیازی به گفتن این که این حرفه چقدر مهم و نیازه نیست.

۶.شروع نوشتن کتاب : بدون شرح

۷.ورزش : متاسفانه آدمی بسیار کم تحرک هستم.

۸.مطالعه جدی فلسفه،روانشناسی و تاریخِ ایران=))
...

و چهارصد و دویی که اینطوری تموم میشه!
و چهارصد و دویی که اینطوری تموم میشه!


به امید سالی قابل تحمل تر!
به امید سالی قابل تحمل تر!


کوله پشتیسال ۱۴۰۳کوله پشتی ۱۴۰۳تجربیاتاهداف
تمام هنر برای ابر بود اما؛ همه برای باران شعر می گفتند...!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید