ویرگول
ورودثبت نام
زهرا پیری
زهرا پیری
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

احساس خواندن و نوشتن.

کتاب هواره دوست و همراهم بوده و خواهد بود...
کتاب هواره دوست و همراهم بوده و خواهد بود...


یادم می‌آید از زمانی که به پایه اول ابتدایی رفتم عاشق خواندن و نوشتن شدم.

از آن زمان تا کنون ۷ سال می‌گذرد ولی من هنوز این علاقه را دارم.

وقتی جلد کتاب "هری پاتر و سنگ جادو" آن پسر بچه که هیچ اطلاعی از استعدادش نداشت را دیدم،فهمیدم قرار است این کتابِ معرکه،یکی از بهترین کتاب هایی که خوانده ام بشود.شاید هم یک الگو!

یا روزی که کتاب "بابا لنگ دراز" را خوانده‌ام،متوجه شدم نویسندگی شغل مورد علاقه من است.

شاید هم روزی که کتاب "آنی شرلی" آن دخترک مو قرمزی را خواندم فهمیدم زندگی زیادی زیباست!

بله درست است.

من با کتاب بزرگ شده‌ام...

روزی از میان انسان ها و دوستی های کوتاه‌شان به کتاب ها و رفاقت دائمی‌شان خواهم رفت.

_زهرا پیری


کتابهری پاترآنی شرلینویسندگینوشتن
زهرا پیری یک نویسنده و شاعر دهه هشتادی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید