ویرگول
ورودثبت نام
Zehne Sammi
Zehne Sammi
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

بی پولی

من نویسنده نیستم. ادای نویسنده ها رو در میارم.
میخوام هرف بزنم حرفای قلومبه سلومبه! سواد آنچنانی هم ندارم توپوق زنان حرف میگویم.
بچه که بودم بی پول زیاد دیدم. میگفتم بی عرضه بودن که الآن پول ندارن. میگفتم چیزِ پول دراوردن ندارن! کار که ریخته. اینا هلو بیا تو گلو میخوان. خیلی شِرُّ و ور بهشون میگفتم چون من از چیز فیل افتاده بودم ، اونا از یه چیز دیگه!
العان به اصطلاح بزرگ شده ببخشید مقزم یکم مریضه اشتبا شد تسحیح میکنم.
العان به اصطلاح بزرگ شدمممم(این شد) میفهمم بی پولی مریضیه . بی پول بی پول جذب میکنه. با پول با با پولا میگرده. بی پول باید بابای سگ رو در بیاره که یه بخور نمیر بهش بدن انگییزه بگیره واسه ادامه ی سگ دو زدن. الان یاد چرت و پرت بیل گیتس افتادم "اگه بی پول بی دنیا اومدی تخسیر توه اگه بی پول از دنیا بری تخسیر همسایه"

بی پولیطنز
دل نوشته طنز نوشته همه چی نوشته. برای یک لبخند آنی , نه خنده ظاهری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید