ویرگول
ورودثبت نام
GHOST
GHOST
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ارزش خودتی نه پول :)

با یکی اشنا شدم که مانی تراپ(پول درمان) هست

جالب بود واقعا واسم گفت تو ایران تعداد کسایی که مانی تراپی بلدن به تعداد انگشتای دست نمیرسن

دقیقا روزی که باهاش صحبت کردم و بهم فهموند ثروت فقط پول نیست و ثروت خوده من و تلاشم و استعدادمم هست ینفر اومد و بهم پیشنهاد پروژه ی پن تست داد

با مبلغ ۱۵ میلیون تومن بعد از این همه ماه سختی???

حق بدین بهم که خوشحال بشم

خب میدونی اخه ادم نیاز به دیدنه یه روزنه ی امید برای رسیدن به اون هدف بزرگه داره دیگه :))))

خلاصش که خدارشکر???

راستش بیشتر از این پوله از این خوشحال شدم که اون ادم رو پیدا کردم. اگه ارزش و ثروت خوده منم پس دیگه دنباله چی ام؟‌ :)))))

بریم ببینیم خدا چی میخواد


لایک و کامنت یادتون نره الان بعد از چند روز پست قبلیم فقط یدونه لایک خورده?

ارزشثروتپولتو
یه پسره علاقمند به کامپیوترو دقیق تر بخوام بگم علاقمند به باگ هانتینگ.شاید تو اینده ی نزدیک که موفق شدم خودمو بهتر معرفی کنم. علاقه ی دومم به پوله و جالبه که بیشتر از خوده پول از دراوردنش لذت میبرم:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید