ویرگول
ورودثبت نام
تغییر
تغییر
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

تفکرات من «۱» «دیدگاه گورخری»

یه دیدگاه خیلی جالبی می‌خوندم که اسم عجیبی داشت «دیدگاه گورخری» چه اسم عجیبی نه؟ خلاصه کلام این دیدگاه میگه که انسانها مثل گورخر هستن.چه جالب! البته مطمئن بودم بعضی هاشون از خرم کمترن ولی خب بدور از شوخی هام . در ادامه میگه که گورخرا از دورنگ تشکیل شدن سیاه و سفید تا اینجا که اوکی حالا میاد دیدگاه صفر و صدی به آدم ها رو نقد می‌کنه و میگه انسان ها نه آدم صد درصد بدی هستن نه آدم صد درصد خوبی(انسان ها مجموعه ای از ویژگی های خوب بد هستن. که بعضی هاشون رو از بدو تولد دارن بعضی هاشون هم اکتسابی هست یعنی در طول زمان کسب کردن.) اینو گفتم یاد یه دیالوگ از انیمه نوراگامی افتادم که میگه «تو انسانی پس حق اشتباه داری.» دقیقا فکر کنم واسه همون ما انسان هستیم چون که اشتباه میکنیم در ادامه بله انسان ها خوب های بد و بد های خوب هستن نه خوب نه بد به نظرم این دیدگاه درست ترین دیدگاه هستش .نظر شما رو نمی‌دونم . در ادامه به نظرم انسان موجود عجیبی هست . چون هی کار هوایی رو انجام میده که گفته ها و عمل و خواسته خودش رو نقض می‌کنه مطمئنم برای شما هم اتفاق افتاده منظورم رو درک میکنید احمقه ولی باهوشه یا برعکس اگه تا اینجای متن رو خوندی پس بهت تبریک میگم آدم با حوصله ای هستی به عنوان جایزه یه کتاب معرفی میکنم برو حالشو ببر.«کتاب تصویر دوریان گری»تقریبا داستانش با این حرفهای من همسو هستش یکم اسپویل میکنم اگه نمی‌خوای نخون داستان راجع به یه جوون خیلی زیبا رو هستش که این جوون قصه ما خیلی پسر ساده و نیکوکاریه ولی خب دنیا آدما رو تغییر میده هه هه چه بامزه! در ادامه یه نقاش از این آقا پسر یه نقاشی میکشه و به اون هدیه میده آقا پسر آرزو می‌کنه که ای کاش من مثل زمان نقاشی جوون بمونم و نقاشی پیر بشه بجای من در ادامه... خب این این بخش اگه نظری دارین بهم بگین تا منم اصلاحش کنم امیدوارم که به صورت متقابل همدیگه رو رشد بدیم .مواظب گورخرای خوب زندگیتون باشین.چون زمان بر نمی گرده .بای بای ملت.

منبع اقتباس (دیدگاه گورخری) :کانال filsoofestan(کانالی در روبیکا)

هدیه من به شما:«همیشه بخند.»
هدیه من به شما:«همیشه بخند.»


دیدگاهدرددلدیدگاه گورخریمعرفی کتابفلسفه
یه آدم مثل بقیه آدما
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید