ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا
علیرضا
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اشتباهات پر تکرار من قسمت 0 - مقدمه و لیست

همه ما یه سری اشتباه تو زندگیمون داشتیم. و اوکیه.

داشتن اشتباه کاملا طبیعیه و اصلا میگن تنها راه یادگیری اشتباهه. پس اشتباهات و شکست‌ها الزاما چیز بدی نیستن.

ولی میگن اشتباهی که تکرار بشه دیگه اشتباه نیست و انتخابه.
حالا داشتم فکر میکردم که خیلی خوب میشه اگه بشینم و اشتباه‌هایی رو که داشتم و تکرار شده رو پیدا کنم و اینجا در موردشون بنویسم.

در ادامه یه لیست می‌نویسم از اشتباهاتی که فعلا تو ذهنم هست. به مرور لیست رو کامل‌تر می‌کنم. نوشتن لیست به خودی خود به درد مخاطب نمی‌خوره و بیشتر برای خودمه. هر چند به نظرم می‌تونه جالب باشه اگه مخاطب هم برای خودش لیست بنویسه ( میتونه شخصی باشه و برای خودش یا اینکه اصلا بیاد یه مجموعه مطلب بنویسه و منتشر کنه ). و اگه دوست داشت کامنت بذاره که منم ببینم.

یکی از نکات دیگه‌ها هم که در مورد اشتباهات هست اینه که خیلی وقت‌ها ما حواسمون به یه سری از اشتباهتمون نیست ولی وقتی یه نفر دیگه در موردش صحبت میکنه ما هم متوجه اون اشتباه میشه.

هدفم اینه که به واسطه این پست‌ها بتونم هم اشتباها خودم رو پیدا کنم. همینطور سعی کنم راهی برای جلوگیری از تکرارشون پیدا کنم.

لیست اشتباهات پر تکرار من ( به روز رسانی خواهد شد )

  1. فرصت دادن زیاد ( ندونستن اینکه چه زمانی از کار دست بکشم.)
  2. توجه نکردن به منابع در دسترس
  3. برنامه نداشتن
  4. ندیدن افق بلند مدت
  5. و ...


اشتباهشکستاصلاح
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید