پاکست Gamecraft درباره تاریخ مدرن کسبوکار بازی های ویدیویی است.
در اوایل دهه 1990، تجارت بازی های ویدیویی از تجارت کالاهای بسته بندی شده برای کنسول و رایانه شخصی به تجارت بسیار پیچیده، آنلاین و چند سکویی که امروزه وجود دارد، تبدیل شد. اسطوره صنعت بازی، میچ لاسکی و سرمایهگذار بازی، بلیک رابینز، در پادکست موضوعی خود از 30 سال گذشته بازی میگویند و از پیدایش بازیهای رایگان، انتشارات مبتنی بر پلتفرم، بازیهای کژوال و موبایلی، بازیهای چندنفره، محتوای تولید شده توسط کاربران و استریمینگ را بررسی میکنند. ، کنسول ها، واقعیت مجازی و اقتصاد درون بازیها در این مجموعه هشت قسمتی مورد بررسی قرار میگیرد.
پیشنهاد میکنم اگر به این کسب و کار علاقه دارید و یا دوست دارید از مدلهایی که در صنعت بازیهای ویدیویی مورد استفاده قرار گرفته است در کسب و کار خود بهرهمند شوید حتما این پادکست را دنبال کنید.
همچنین من در کانال تلگرامم به طور مدام مطالبی منتشر میکنم که شاید اینجا خیلی جای مناسبی برای انتشارش نباشه( بعضا فورارد هستن یا شامل فایل های PDF و ... هستند). اگر دوست داشتید میتونید اونجا هم من رو دنبال کنید.