ویرگول
ورودثبت نام
Maryam Abdavi
Maryam Abdavi
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مریم عبدوی,مشاورسرمایه گذاری وتحلیلگربازارهای مالی

من مریم عبدوی تحلیلگر بازار های مالی هستم و از سال 97 کارم رو شروع کردم. در واقع کارمن تحلیل و بررسی سهام بورس ایران هست تا بهترین سهم از نظر تکنیکال و فاندامنتال رو به شما عزیزان معرفی کنم تا با سرمایه گذاری بر روی سهام, سود کسب کنید


مریم عبدوی متولد چه سالی است؟

من متولد بهار سال 1375هستم.

آیا مریم عبدوی مدرک معتبری دارد؟

بله من به مدت 6ماه در آکادمی خانه سرمایه دوره تحلیلگری بورس رو گذروندم و همچنین مدرک تحلیلگری بازارهای مالی از مجتمع فنی حرفه ای رو دارم. و به مدت 5سال هست که در این حرفه مشغول هستم.


چه آینده ای برای این حرفه متصور هستید؟

بازارهای مالی برا عده ی زیادی جذاب هستند برای سرمایه گذاری , اما باید با تخصص و دانش کافی وارد این حوزه شد. و چون همه این دانش و تخصص رو ندارند قطعا به مشاوران سرمایه گذاری احتیاج دارین,که این امر به عهده ماست. و قطعا آینده ی درخشانی رو برای این حرفه متصورم.



مریم عبدویمالیمشاورسرمایه گذاریتحلیلگر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید