ویرگول
ورودثبت نام
چیرو؟
چیرو؟
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

انرژی صبحگاهی...

پارسال تابستون بود که قصد کردم کمی برنامه خواب و زندگیمو تغییرش بدم و صبح ها رو زودتر از خواب بیدار بشم...

اما وقتی دو الی سه روز اینکارو که میکردم روز چهارم، دوباره خوابم میبرد بعد از بیدار شدن...

همینطوری پیش رفتم ولی دائماً شکست میخوردم و کم کم از این کار دل زده میشدم...

تا اینکه قصد کردم از این به بعد که بیدار شدم برم پارکی، چیزی یکم پیدا روی هم کنم و متعهد باشم حتما این کارو انجام بدم....

ولی بازم از این کار دل زده شدم و رهاش کردم...

خوب تا اینکه از طریق دوستم با یه انجمنی آشنا شدم...
کلاً زندگیم، شخصیتم و رفتارم تغییر کرد، انگار تعهد پذیرتر شدم و تمام کار هایی رو که توی برنامه روزانه خودم دارم و کامل و با لذت انجام میدم...

این انجمنه، سه قدم داره من فقط با همین قدم اول تونستم به این تعهده و پشتکار برسم...

فقط این و بگم من خیلی مجاز نیستم، خودم توضیحات کامل بدم به خاطر تعهدی که به انجمن دارم ولی اگر دوست داشتید می تونید با سرچ کلمه انجمن ثروت ایران برید و خودتون بیشتر باهاش آشنا بشید...

خوب داشتم میگفتم: توی قدم اولش پاکسازی ذهن بود، هر روز صبح باید افکار خودتو بویسی ولی به یک روش کاملا جدید، شاید الان خیلیاتون بگید من که این کارو کردم ولی نه این اصلاً اون چیزی که فکر می کنید نیس...

فقط می تونم بگم این نوشتن توی 21 روز من و زیر و رو کرد...
خلاصه فهمیدم که برای اینکه بتونم صبح زود از خواب بیدار بشم حتی در روز های تعطیلی و از انرژی کامل صبحگاهی استفاده کنم، فقط بیدار شدن کافی نیست و باید سلسله کارهایی برای خودمون بتراشیم...

اولیش می تونه ورزش صبحگاهی در حد یک پیاده روی باشه و یا خوندن کتاب، دوش گرفتن و غیره...

به هیچ عنوان اول گوشیتونو بر ندارید چون کلاً انرژی میره پی کار خودش ...

نمیدونم چطور بگم ولی واقعاً صبح زود بیدار شدن و ورزش کردن تا آخر شب انرژی من و فول نگه میداره و کلا سیستم بدنی و خواب من و تنظیم کرد...
پیشنهاد دوستانه دارم حتماً این کارو انجام بدید، نتیجش توی زندگیتون شگفت انگیزه...

انرژی صبحگاهیورزشصبحانجمن ثروت ایرانتغییر
در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست (آنتونی رابینز❤)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید