ویرگول
ورودثبت نام
افسانه حبیبی
افسانه حبیبی
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

پیشنهاد‌هایی برای ندیدن

این اواخر یک سری فیلم دیدم که چندان ارزش وقت گذاشتن نداشتند، بعد از وقتی که برای دیدنشان تلف کردم می‌خواهم کمی هم وقت تلف کنم و درباره‌شان بنویسم. فقط کمی البته.

لیست به ترتیب صعود کیفیت مرتب شده است.

مدت نسبتا خوبی از زمانی که این فیلم را دیده‌ام گذشته ولی فیلمی فراموش‌نشدنی بود. یکی از تفریحات من سینما رفتن است. این بدترین فیلمی بود که در سینما دیده‌ام. یکی از بدترین فیلم‌های کل دوران زندگی‌ام. تمام طول فیلم منتظر بودم یک‌جایی ورق برگردد و متوجه شوم این یک شوخی کثیف است. یا صرفا خواب بوده‌ام و از خواب بیدارم کنند. هنوز که هنوز است متحیرم که چگونه کسی می‌تواند چنین فیلمی بسازد؟ نباید ساختن فیلمی به این بدی راحت باشد.

Palm Springs

از این فیلم انتظار چندانی نداشتم و در همان حد انتظارم هم بود. فیلمی رمانتیک کمدی که نه عاشقانه‌اش خوب از آب در آمده نه خنده‌دار است.

Late night with the devil

فیلم‌های ترسناک قبرستان ایده‌های خوب‌اند. آخرین فیلم ترسناک خوبی که دیدم متعلق به سال‌ها پیش بود. این فیلم از انصاف نگذریم ایده‌ی خوبی دارد حتی تا همان اواخر فیلم خوبی است( گر چه ترسناک نیست). وفتی بالاخره می‌خواهد کارت‌هایش را رو کند و به اوج برسد به شدت سقوط می‌کند. اول سعی کردم از پایان سر در بیاورم ولی بعد به این نتیجه رسیدم این فیلم احتمالا بی منطق‌تر از این حرف‌ها است.

The favourite

احتمالا جا دادن این فیلم توی این لیست کمی بی انصافی باشد( فقط کمی). فیلم یک جورهایی فیلم خوش‌ساختی است( که البته به سلیقه‌تان بر می‌گردد). مشکل فیلم این است که به نسبت زمان طولانی‌اش حرف خاصی برای زدن ندارد. و حتی وقتی حرفش را می‌زند پیامش به دل نمی‌نشیند. انگار از چیز بی‌اهمیتی پرده‌برداری شده باشد (خودم هم نمی‌فهمم دقیقا مشکلش چه بود که اینجوری شد.)

فیلمسینمانقد فیلممعرفی فیلمپیشنهاد فیلم
اینجا از تجربیاتم با کتاب‌ها و زندگی می‌نویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید