ویرگول
ورودثبت نام
افرا مهرائی صدق
افرا مهرائی صدق
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

استعفا

در یک مقطعی به فکر استعفا افتاده بودم به صورت جدی در موردش فکر کرده و جوانب آن را سنجیده و به دلایل آن اندیشیده بودم احساس می‌کردم دین خودم را در طول سال‌های گذشته به قدر بضاعت ادا کرده‌ام.

از رویارویی و تحمل بعضی کارکنان و شرایط خسته شده بودم.

هماهنگی با پزشکان ناهماهنگ دیگر جواب نمی‌داد.

هر آنچه که می‌توانستم و به فکرم می‌رسید انجام داده بودم و دیگر ابتکار عملی در چنته نداشتم.

سال‌های سال کار کردن در خط مقدم جبهه پرستاری من را خسته و ناتوان کرده بود.

با بیماری‌هایی دست و پنجه نرم می‌کردم که علت واضحی نداشتند و اغلب تشخیص پزشکان استرس و فشار عصبی بود.

از اطرافیان می‌شنیدم که من مسئولیت سنگینی را در طول این سال‌ها بر عهده داشته‌ام.

دیگر انگیزه‌ای نو در خود نمی‌یافتم.

دیگر انرژی جنگیدن و مبارزه کردن را در خود نمی‌دیدم.

همه این‌ها را رئیس بیمارستان به تفصیل شنید و با یک جمله آب پاکی روی دست من ریخت و گفت فٓاستٓقِم کمٰا اُمرت......


مدیر خدمات پرستاریاستعفا
من افرا مهرائی صدق هستم. دانش اموخته کارشناسی ارشد رشته پرستاری که در سال نودو هشت با سی سال سابقه بازنشسته شده ام.آدرس سایت من :aframehraei.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید