ویرگول
ورودثبت نام
افرا مهرائی صدق
افرا مهرائی صدق
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دروغ فروش ها

چهل و هشتمین روز چالش ۲۰۰ روزه تولید محتوا:

تازه رئیس شده ای، مبارک است.
* نکند اشتباه عمل کنی تا به قدرت برسی اول شروع به کشیدن نقشه برای قلع و قمع دشمنان بکنی.
* نکند شروع به برکنار کردن نیروهای موجود کنی و بگویی که می‌خواهم اعضاء تیم خودم را مستقر کنم.
* نکند گمان کنی قدرت مطلق شده‌ای و منصوب کنندگان تو، پشتیبان تو خواهند ماند.
*نکند از حقه های قدیمی استفاده کنی و بگویی تغییرات جدید و انتصاب ها دستور بالادستی هاست.
*نکند دست به تغییرات بی‌منطق بزنی و نتوانی برگردی و تصمیم را عوض کنی.
*نکند با وادار کردن کارکنان به سکوت و اطاعت گمان کنی موفق هستی.
*نکند بدون مطالعه، جای افراد را عوض کنی و بعد ببینی فردی شایسته در موقعیتی متناسب و کارآمد را کنار گذاشته‌ای.
*نکند فکر کنی قبلی‌ها بلد نبودند، کارها را جلو ببرند و تو استعداد جدید کشف شده سیستم هستی.
*نکند به بادمجان دور قاب چین ها و نیروهای پس زده شده توسط رئیس قبلی فرصت جولان بدهی.
*نکند اظهار ارادت کنندگان به خودت را باور کنی.
*نکند کارهای درست را به شیوه‌های نادرست انجام بدهی.
*نکند هر حرفی را که میشنوی واقعیت فرض کنی. اوایل کارِ تو "دروغ فروش ها" در میدان هستند و بازار گرمی می کنند.

تولید محتوادروغ فروش هاحقهجابجاییبالادستی
من افرا مهرائی صدق هستم. دانش اموخته کارشناسی ارشد رشته پرستاری که در سال نودو هشت با سی سال سابقه بازنشسته شده ام.آدرس سایت من :aframehraei.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید