ویرگول
ورودثبت نام
افرا مهرائی صدق
افرا مهرائی صدق
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

پرستار برگزیده سال

صد و بیست و هفتمین روز چالش دویست روزه تولید محتوا:

امسال تو به عنوان پرستارنمونه روز صحنه خواهی رفت. نامت در لیست پرستاران نمونه سال به زبان ها جاری خواهد شد . زحمات شبانه روزی و ایثار های تو به ثمر نشسته است. در طول سال تو و بسیاری از همکارانت تلاش بسیار کردید . در موقعیت های پر استرس و دشوار قرار گرفتید. همه شما برای رسیدن به اهداف سازمان سعی کردید. درواقع هر کدام از شما که در این شرایط کمبود نیروی انسانی بار اضافی را تحمل کردید نمونه و برگزیده هستید. اما برای این مراسم نمادین سالانه فقط تعداد محدودی می توانند مطرح شوند . کادو بگیرند و مورد تفقد دوستانشان باشند .

برای من که مدیر خدمات پرستاری هستم مراسم روز پرستار یک استرس ویژه است. زیرا همه انتخاب های من در طول سالهای گذشته از نظر عده ای اشتباه و از نظر عده ای درست بوده است. خودم هم نمی دانم که معرفی کدام پرستار درست و با عدالت همراه بوده و کدام بی عدالتی تلقی شده است.

تولید محتواپرستار نمونهپرستار برگزیدهروز پرستار
من افرا مهرائی صدق هستم. دانش اموخته کارشناسی ارشد رشته پرستاری که در سال نودو هشت با سی سال سابقه بازنشسته شده ام.آدرس سایت من :aframehraei.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید