ویرگول
ورودثبت نام
احمد بهزادی
احمد بهزادی
خواندن ۸ دقیقه·۲ روز پیش

فاکس نیوز: یک مدیوم جسد زن گمشده را پیدا کرد

ترجمه: احمد بهزادی


«تِرِزا جونز»، زن 56 ساله از ایالت لوئزیانای آمریکا، در فوریه‌ی سال 2023 ناپدید شد. علی‌رغم جستجوی فراوان نیروهای پلیس، ماموران نتوانستند خانم جونز را پیدا کنند.

بریتنی، دخترِ خانم جونز، با مدیومی به اسم «کارولین کلَپرِ» (Carolyn Clapper) که در ایالت ویسکانسین بود تماس تلفنی گرفت و دختر دیگر خانم جونز، اَشلی (که خود را نسبت به این موضوعات شکاک می‌دانست) هم در سکوت با تلفنی دیگری به مکالمه‌ی آنها گوش می‌داد. کارولین به صورت رایگان، 45 دقیقه با روح خانم جونز ارتباط برقرار کرد.

آشلی می‌گوید: «کارولین (مدیوم) اطلاعاتی به ما داد که هیچ‌کس جز کسانی شخصا که او را می‌شناختند نمی‌دانست. هیچ کدام از این اطلاعات در اینترنت یا جای دیگر پیدا نمی‌شوند. او مادرم، شخصیت او و روابط منحصر به فردش با نزدیکانش را توصیف می‌کرد. او می‌توانست، بدون اینکه ما چیزی بگوییم، همه چیز را ببیند.»

روح خانم جونز محل جسد خود را به این مدیوم نشان داد و دخترش اَشلی توانست بر اساس دستورالعمل قدم به قدمی که روح مادرش داده بود، جسد او را پیدا کند.

اَشلی می‌گوید: «در یک نقطه از مکالمه، کارولین مکث کرد و از بریتنی پرسید که آیا من هم دارم به صورت بی‌صدا، از یک ایالت دیگر به مکالمه‌شان گوش می‌دهم؟ حسابی جا خوردم. او از کجا می‌دانست که من دارم به مکالمه‌ی آنها گوش می‌دهم؟ بریتنی در جواب به دروغ به او گفت که فقط خودش پای تلفن است. اما کارولین اصرار کرد که هر دوی ما یادداشت برداری کنیم، چون (روحِ) مادرمان می‌خواست که دستورالعملی گام به گام برای پیدا کردن جسدش به ما بدهد؛ و کارولین گفت که این من هستم که باید جسد او را پیدا کنم، چون محل زندگی من به مادرم نزدیک‌تر بود.»

علاوه بر مشخص کردن محل دقیق جسد خانم جونز، مدیوم جزئیاتی دیگر از جمله نتیجه‌ی کالبدشکافی را به درستی توصیف کرده بود.


ترجمه‌ی گزارش کامل:

وقتی «تِرِزا جونز»، زن 56 ساله از ایالت لوئیزیانا و مادر سه فرزند و مادربزرگ هفت نوه، به طور ناگهانی در فوریه‌ی سال 2023 ناپدید شد، دخترش «اَشلی دیز» دیوانه‌وار به جستجوی او پرداخت.

اَشلی دیز می‌گوید که دوم فوریه‌ی سال پیش (2023)، وقتی دوست پدر مادرش با او تماس می‌گیرد و سراغ ترزا را از او می‌گیرد، او متوجه می‌شود که مادرش گم شده است.

خانواده‌ی تِرِزا جونز همان روز گم شدن مادرشان را به کلانتری محله‌ی یونیون پریش گزارش دادند. کلانتری در گزارشی رسمی اعلام کرد که خانم جونز آخرین بار در روز پنجشنبه در «اجتماع اِوِرگرین» با لباس خواب صورتی دیده شده است.

کلانتری در آن زمان گفت که خانم تِرِزا جونز تلفن همراه و اتوموبیلش را با خود نبرده است. در سوم فوریه، نیروهای پلیس با سگ‌هایشان، در اطراف خانه‌ی خانم جونز به جستجو پرداختند. اما هیچ مدرکی در ارتباط با ناپدید شدن او پیدا نکردند.

کمتر از یک هفته بعد، در ششم فوریه، کلانتری اعلام کرد که جسد خانم جونز در یک نهر پیدا شده است:

«خانواده‌ی جونز با کلانتری محله‌ی یونوین پَریش تماس گرفتند و اظهار داشتند که مقداری لباس در یک منطقه‌ی جنگلی در نزدیکی محل سکونت خانم جونز پیدا کرده‌اند که ممکن است متعلق به خانم جونز باشد. پس از حضور در صحنه، نمایندگان متوجه شدند که جسد خانم جونز در نهر ادموندز کریک به صورت شناور افتاده است.» کلانتری در آن زمان گفت: «جسد پیدا شد و به عنوان جسد ترزا جونز شناسایی شد. با دفتر پزشکی قانونی محله‌ی یونیون پریش تماس گرفته شد جسد برای کالبدشکافی فرستاده شد.»

اَشلی دیس می‌گوید که ژاکت مادرش را پیدا کرده، اما لباس‌های دیگر او «از کمر به پایین» پیدا نشده‌اند.

دختران خانم جونز می‌گویند که یک مدیوم به اسم «کارولین کلَپر» (Carolyn Clapper) به آنها کمک کرده است تا بتوانند جسد مادرشان را پیدا کنند.

اَشلی می‌گوید: «تا چهارم فوریه، نیروهای پلیس با سگ‌هایشان تمام تلاش خود را برای برای پیدا کردن مادرم انجام دادند اما هیچ چیزی پیدا نکردند. خواهرم، بریتنی، یکشنبه پنجم فوریه، ساعت 10:48 شب به صورت تلفنی با کارولین کلَپِر (مدیوم) تماس گرفت. او بلافاصله، بدون اینکه اطلاعی در مورد ماجرای مادرم داشته باشد یا حتی اسم او را بداند، جواب داد. این مدیوم، به صورت رایگان، 45 دقیقه جلسه‌ی خوانش مدیومی خود را انجام داد.»
خانم کلَپِر به فاکس نیوز گفت که می‌خواسته به آنها کمک کند، چراکه ناامیدی و نگرانی آنها باعث شده او احساس کند که باید به آنها کمک کند.

خانم کلَپر گفت: «من 45 دقیقه به صورت رایگان برای آنها خوانش انجام دادم. در طی این زمان، اطلاعات زیادی را دریافت کردم. از جمله جزئیات ویژه‌ای در مورد ناپدید شدن او؛ مثلا محل وسائل شخصی به جا مانده، روابط تِرِزا با دیگران و نشانه‌های ویژه‌ دیگر.»

در طول مدتی که بریتنی داشت با مدیوم صحبت می‌کرد، اَشلی به صورت بی‌صدا، داشت با تلفنی دیگر (به صورت سه طرفه) به مکالمه‌ی آنها گوش می‌داد؛ چرا که نسبت به ارتباط مدیومی «شکاک» بود.

اَشلی می‌گوید: «کارولین (مدیوم) اطلاعاتی به ما داد که هیچ‌کس جز کسانی شخصا که او را می‌شناختند نمی‌دانست. هیچ کدام از این اطلاعات در اینترنت یا جای دیگر پیدا نمی‌شوند. او مادرم، شخصیت او و روابط منحصر به فردش با نزدیکانش را توصیف می‌کرد. او می‌توانست، بدون اینکه ما چیزی بگوییم، همه چیز را ببیند.»

اَشلی ادامه می‌دهد: «کارولین نمای بیرونی خانه‌ی مادرم را توصیف کرد. او رنگ فرش و جای همه چیز را از جمله چیزهایی که مادرم بعد از ناپدید شدنش جا گذاشته بود، توصیف کرد.»

اَشلی می‌گوید: «در یک نقطه از مکالمه، کارولین مکث کرد و از بریتنی پرسید که آیا من هم دارم به صورت بی‌صدا، از یک ایالت دیگر به مکالمه‌شان گوش می‌دهم؟ حسابی جا خوردم. او از کجا می‌دانست که من دارم به مکالمه‌ی آنها گوش می‌دهم؟ بریتنی در جواب به دروغ به او گفت که فقط خودش پای تلفن است. اما کارولین اصرار کرد که هر دوی ما یادداشت برداری کنیم، چون (روحِ) مادرمان می‌خواست که دستورالعملی گام به گام برای پیدا کردن جسدش به ما بدهد؛ و کارولین گفت که این من هستم که باید جسد او را پیدا کنم، چون محل زندگی من به مادرم نزدیک‌تر بود.»

این دستورالعمل‌ها شامل استفاده از یک قطب‌نما برای پیدا کردن نقاط و نشانه‌هایی خاص مانند «یک تنه‌ی بزرگ درخت» در جنوبِ نقطه‌ی شروع جستجوی او بود.

کلَپِر می‌گوید: «دستورالعمل‌ها قدم به قدم به من نشان داده می‌شدند. نقطه‌ی شروع، خانه‌ی تِرِزا بود. اَشلی باید پیاده به سمت جنوب می‌رفت تا به خط جنگلی برسد. سپس باید به سمت جنوب غربی می‌رفت تا به یک تنه‌ی درخت بزرگ و مشخص می‌رسید. به من نشان داده شد که این تنه‌ی درخت، جلوی راه اَشلی را می‌گیرد. سپس دیدم که یک نهر، پشتِ تنه‌ی درخت است. در آنجا بود که جسد تِرِزا را دیدم. به من نشان داده شد که جسد تِرِزا از کمر به پایین برهنه است و ژاکت او فاصله‌ی زیادی با جسدش ندارد.»

یک روز بعد از این مکالمه، آشلی به همراه یکی از دوستانش دست به کار شد تا جنگل پشت خانه‌ی مادرش را جستجو کند. او از یک اَپِ قطب‌نما در موبایلش برای دنبال کردن دستورات کارولین استفاده کرد. او طبق دستورالعمل‌های مدیوم پیش رفت تا اینکه همانطور که مدیوم گفته بود، به یک تنه‌ی بزرگ درخت در جلوی راهش برخورد کرد که نزدیک یک نهر قرار داشت.

اَشلی می‌گوید: «من دیگر نمی‌توانستم پیش بروم، چون حالم بد شده بود و داشتم استفراغ می‌کردم. در همین زمان بود که دوستم توانست جسد مادرم را در چند قدمی تنه‌ی درخت در داخل نهر پیدا کند؛ دقیقا همان جایی که کارولین گفته بود.»

اَشلی با کارولین تماس گرفت و این خبر را با او هم به اشتراک گذاشت. کارولین یک خوانش مدیومی دیگر انجام داد و طی آن موادی که در بررسی جسد خانم جونز کشف خواهد شد و همینطور نتایج سم‌شناسی، پاتولوژی و گزارش پزشکی قانونی که بعدا اعلام می‌شد را به درستی توصیف کرد.

همانطور که شبکه‌ی KNOE گزارش داده، مقامات، پرونده‌ی خانم جونز را در آگوست 2023 بستند و اعلام کردند که علت مرگ او غرق شدن تصادفی بر اثر مسمومیت با متامفتامین است. اما دختران خانم جونز با این اقدام مخالف هستند و می‌گویند که خواهان اجرای عدالت در مورد این پرونده‌اند. آنها می‌خواهند که پرونده‌ی خانم جونز مجددا باز شود.

اَشلی می‌گوید: «با اینکه جسد مادرم از کمر به پایین برهنه بود، هیچ کیت آزمایش تجاوز و هیچ آزمایشی از زیر ناخن او انجام نشد.»

کارولین کلَپر وقتی از اَشلی شنید که جسد مادرشان را دقیقا در همان نقطه‌ای که او گفته بود پیدا کردند، به گفته‌ی خودش مثل همیشه یک فرد گم‌شده را پیدا می‌کند، احساسات مختلفی را تجربه کرد.
کارولین می‌گوید: «اول از همه بابت پیدا شدن بدن مادرشان احساس آرامش پیدا کردم و نسبت به روح تِرِزا بخاطر اینکه من را به سمت بدن خود راهنمایی کرد، احساس قدردانی داشتم. به دنبال آن، احساس همدلی، دلسوزی و اندوه عمیقی نسبت به اَشلی داشتم که جسد مادرش را پیدا کرده بود.» کارولین به دلیل حساسیت پرونده و بخاطر اینکه مجریان قانون برای صحبت در مورد یافته‌هایش مستقیما با او تماس نگرفته‌اند، جزئیات بیشتری را بیان نمی‌کند.

کلانتری یونیون پَریش، به درخواست فاکس‌نیوز دیجیتال در مورد پرونده‌ی خانم جونز پاسخی نداد.

کارولین کلَپِر می‌گوید: «تلاش‌های مکرر من و دختران خانم جونز برای ارتباط با مجریان قانون رد شدند. این درحالی است که وقتی آنها با واحد جستجو و سگ‌هایشان هیچ مدرک جدیدی پیدا نکردند، من توانستم از طریق تلفن، از یک ایالت دیگر در 45 دقیقه به صورت رایگان، جسد خانم جونز را پیدا کنم.»

گزارش فاکس نیوز به زبان اصلی:

https://www.foxnews.com/us/louisiana-women-say-wisconsin-psychic-led-them-their-mothers-body-she-disappeared



مدیومروحزندگی پس از مرگمرگفاکس نیوز
وبلاگنویسِ science-spirituality.blog.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید