ویرگول
ورودثبت نام
علی ایمانی
علی ایمانی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

در مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش چی می پرسن ؟

درود دوستان جان ! علی ایمانی هستم یک معلمک این وبلاگ رو راه انداختم تا با تجربیاتکی که دارم بتونم به شما کمک کنم .

از اونجایی که متوجه شدم موضوع مصاحبه برای شما عزیزان مورد اهمیت بود . تصمیم گرفتم چنتا پست بصورت سریالی در مورد مصاحبه آموزش و پرورش برای شما عزیزان منتشر کنم .

بریم سراغ آموزشمون . خب کلیاتی از مصاحبه آموزش و پرورش رو در پست قبلی برای شما گفتم اما درا این پست میخواییم روی نکات ریزی تمرکز کنیم که اگه شما اونا رو رعایت نکنید . به قطع به یقین مردودددد خواهید شد .

قبل از اینکه بگم نکت زیاده اما نگران نباشید بلاگ منو دنبال کنید تا در سر فرصت برای شما همه اونا رو خواهم گفت .

نوع پوشش شما باید بگم نه تنها در مصاحبه آموزش و پرورش مهمه بلکه نمره هم داره .! اگر خانم یا اقا هستید فرقی نداره شما باید عرف یک معلم رو رعایت کنید .

پوشش مناسب برای یک معلم در جلسه مصاحبه چجوریه ؟؟؟

دوستان نیاز نیست شما اگه مثلا اقا هستید تا دکمه زیر یقه خودتونو ببندید یا مثلا برای خانم ها چادر رو بکشید جلوی صورتتونم بگیره . خیر!

پوشش خودتون رو که رعایت کنید همین کافیه . برای اقایان استفاده از کت و شلوار پارچه ای که نه تنگ و نه گشاد باشه . رنگ کت و شلوار شما از رنگ های خنثی باشه . چرا میگیم رنگ خنثی ؟ چون رنگ خنثی باعث میشه توجه مصاحبه گران به لباس شما جلب نشه . کفش مناسب برای پوشش پارچه ای هم که مشخصه و مورد بعدی هم مدل موی ساده و داشتن ته ریش دو یا یه میلی متر(نمره 10)

برای خانم ها هم بهتره از چادر استفاده کنید و حد حجاب رو رعایت کنید . اگه چادری نیستید میتونید مثل معلمان مانتویی هم لباس بپوشید - اما این نکته رو مد نظر داشته باشید که لباستون نباید تنگ یا کوتاه باشه و حتما از مقنعه بلند استفاده کیند .

باورتون بشه یا نشه , درصدی از نمره مصاحبه شما به نوع پوشش شما تعلق داره . خیلی ها میبینم بخاطر خساست باخودشون میگن : من کی کت و سلوار پوشیدم اصلا کت و شلوار ندارم .یه مصاحبس دیگه !!!

نه دوستان اگر اهمیت بدید اونا هم بهتون اهمیت میدن و امتیاز می گیرید .

اما جزییات خیلی بیشتر از یک پوشیدن لباس هست - از نوع سوالات و پاسخ گویی به سوالات گرفته تا موراد جزیی مثل لباس و نوع ارایش و زبان بدن و فن بیان همگی دست به دست هم میدن تا مصاحبه موفقی داشته باشید .

ممنون از اینکه تا این جای متن همراهم بودی لطفا بلاگ رو دنبال کن و پست و لایک کن و اگه دوستاتون مصاحبه دارن این پست رو واسش ارسال کن .

لطفا بگید در قسمت کامنت ها موضوع فردا شب چی باشه ؟؟؟

آموزش و پرورشدر مصاحبه اموزش و پرورش چی می پرسن ؟نمونه سوالات مصاحبه اموزش و پرورشپوشش یک معلم چجوری باید باشدحد رعایت حجاب برای آقایان و خانم ها در مصاحبه استخدامی
علی ایمانی.بعد از 3 سال تلاش معلم شدم . اینجا واست ریزه کاری های معلم شدن میزارم . برای #مشاوره ایمیل بزن : jaanmaonk@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید