ویرگول
ورودثبت نام
علی ایمانی
علی ایمانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

نتایج آزمون استخدامی اموزگار ابتدایی اموزش و پرورش کی اعلام میشه ؟

درود دوستان جان علی ایمانی هستم یه معلم !

اینجا هدفم بیان تجربیات مراحل معلم شدن خودم هست - انشاالله کمکی به دوستان . امروز که این متن رو مینویسم 29 اردیبهشته و آخرین خبری کهاز اعلام نتایج دارم اینه :
طبق صحبت های رییس اموزش و پرورش استان اصفهان نتایج آزمون اموزگاری در خرداد ماه اعلام میشه احتمال داره هفته اول یا دوم باشه .

  • میخوای سوالات مصاحبه رو بدونی ؟ این پستم رو حتما ببین : مشاهده پست

توی این آزمون 28 هزار و 18 نیرو لازم بود که از این مقدار حدود 24 هزار نیرو برای آموزش ابتدایی و حدود 2300 معلم استثنایی و 990 تا هم برای معلمین عشایری بود .

داشتم اخبار رو گوش میدادم که صادق ستاری فرد این امار رو اعلام کرد . ستاری فرد همون معاون برنامه و توسعه وزارت آموزش و پرورشه

ستاری فرد گفت اواخر اردیبهشت نتایج اعلام میشه (ممکنه حالا 10 روز عقبتر بیافته) و بعد از اعلام نتایج پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت میشن و ازشون مصاحبه می گیرن .

در مورد مصاحبه پست قبلی یه پکیج جامعی رو معرفی کردم که کمتر کسی میدونه اصلا مصاحبه چی هست پس اگر ندیدی رو عکس پروفایلم بزن وارد وبلاگ شو پست قبلی رو ببین (لینکشو روی کلمه قبلی هم گذاشتم)


آزمون استخدامیآزمونستاری فردنتایج ازمون 8 اردیبهشتنتایج آزمون آموزگار ابتدایی
علی ایمانی.بعد از 3 سال تلاش معلم شدم . اینجا واست ریزه کاری های معلم شدن میزارم . برای #مشاوره ایمیل بزن : jaanmaonk@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید