ویرگول
ورودثبت نام
علی ایمانی
علی ایمانی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

ویژگی های تدریس عالی در مصاحبه اموزگاری آموزش و پرورش

درود دوستان ! علی ایمانی هستم یک عدد معلم جوان !

من تونستم تو هم میتونی ! بله من بعد از 3 بار تلاش تونستم به شغل مورد علاقم برسم . خب بریم سراغ اصل مطلب .

  • بنظرتون با حقوق کارمندی میشه زندگی کرد ؟ این هم جالب بود

امروز در مورد اینکه چجوری یک تدریس عالی در مصاحبه داشته باشیم گپ میزنیم . دوستان اگه بحث مورد علاقه شما هست لطفا در کامنت بگید تا بحث رو ادامه بدیم .

قبل از شروع میخوام به یک سوال پرتکرار شما جواب بدم : بچه ها می پرسن یه دوره یا مثلا پکیج مصاحبه پیدا کردم بگیرم منم جوابم اینه : خب از اونجایی که معمولا همه چیز بصورت رایگان در دسترس قرار نمیگیره مسلما خیلی چیزا رو انجا ببهت میگن که من هم نمیدونم , نمونش خود م من گفتم عد 3 سال تونستم با کمک دانش استخدام قبول بشم -دمش گرم :)

ویژگی های یک تدریس خوب برای اموزگار ابتدایی

مناسب شروع کنیم - خوب حرف بزنیم - و جمع بندی کنیم .

خوب شروع کنیم : سلام کلیک کنید خودتون رو معرفی کنید - ابراز خوشحالی کنید از فرصتی که برای شما برای تدریس پیش امده است .

خوب حرف بزنیم : بین صحبت های شما مثال بزنید - از کوره در نروید

جمع بندی کنیم : هر درسی مسلما در انتهای تدریس باید جمع بندی کنید .چی گفتی توی این دقایق ؟ به چه نتیجه ای رسیدی ؟ به چه دردی میخوره ؟

نقشه راه تدریس رو بدونیم ؟ دوستان برای تدریس شما باید اصول و چهارچوب اصلی آنرا رعایت کنید , خیلی از دوستان تمام حواسشون روی محتوای تدریس هست مثلا برای کسی که رشته مهندسی خاصی رو خونده(یا هر رشته ی دیگر) مهم نیست محتوایی که ارایه میدید دقیق و کامل باشه بلکه باید با ارتباط مناسب و روش های تدریس مناسب و مخاطب رو بشناسی !

خیلیا فقط حرف میزنن ! بله درست شنیدی در دنیای تکنولوژی محور امروز صرفا اگه به صحبت کردن چه در کلاس واقعی یا مصاحبه اکتفا کنیم قطعا جذابیت کلام مورد نظر را نداشته و مخاطب خسته می شود.

برای اینکار بگردید به دنبال تدریس های خلاقانه و بیشتر سعی کنید با مشارکت دادن دانش آموز در روند آموزش اولا کار خودتون رو راحتتر کنید در ثانی بهره وری تدریس رو در دانش آموزان افزایش بدید .

دوستان امروز هم اموزش به پایان رسید اگر راجع به موضوع امروز تمایل داشتید در کامنت ها بگید که ادامه بدیمش مسلما اونقدری در کارم تخصص دارم که بتونم تا 10 سال دیگه اینجا پست بزارم.


تدریستدریس عالی مصاحبهویژگی‌های تدریسحیطه اختصاص آموزش و پرورش
علی ایمانی.بعد از 3 سال تلاش معلم شدم . اینجا واست ریزه کاری های معلم شدن میزارم . برای #مشاوره ایمیل بزن : jaanmaonk@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید