ویرگول
ورودثبت نام
Ali Jafarzadeh
Ali Jafarzadeh
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه های مدرسه کسب و کار


بنام خدا

سلام بر شما... چندین هفته بود که من شروع کرده بودم به برگزاری وبینار برای اینکه بتونم از تخصصم پول دربیارم. "شروع کن"? این اصلی ترین پیامی بود که چند جلسه مدرسه کسب و کار به من آموخته بود! جمعه ای که گذشت جلسه نهم رو گذروندم. استاد بهرامپور جلسه رو با داستانگویی شروع کردن... جاتون خالی ... واقعا لذت بردم??. مدتی بود که برای ایده ای که داشتم یک کانال داخل ایتا زده بودم و راجع به #کاهش_وزن دوتا وبینار گذاشتم. داشتم برای دوره سوم که هفته دیگه باشه آماده میشدم... بعد از تموم شدن جلسه، با همون چیزایی که یادگرفته بودم یه داستان نوشتم و گذاشتم داخل کانالم... ?داستان دوره #حقایق_کاهش_وزن... البته نظر استاد رو هنوز نمیدونم راجع بهش ولی مهم این بود همون وقت شروع کردم... یه حس خیلی خوبی داشت... در ضمن توی حرفای استاد راجع به چندتا نکته از جمله اولین نقطه تماس مشتری هم صحبت شد. به ذهنم رسید بیام اینجا کامنت بذارم و یک داستان کوتاه بگم و دعوتتون کنم به کانالم تا اونجا داستان دوره #حقایق_کاهش_وزن رو هم بخونین و محبت کنین نظر بدین...?? اینطوری اگه بشه تعداد افراد کانالم رو هم بیشتر می کنم اگه خدا بخواد? ممنونم از استاد بهرامپور عزیز، تیمشون و شما دوست عزیز
www.eitaa.com/eat_well/10

کاهش وزنمدرسه کسب و کارداستان گوییکانالداریعلی جعفرزاده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید