ویرگول
ورودثبت نام
علی زُرقی
علی زُرقی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

فشارخون سنج خوب میخوام

فشارسنج خوب میخوای؟
دکترت گفته یا خودت هوسی شدی قفسه داروهای خونه رو کامل کنی؟



فشارخون سنج از اون دسته وسایلی هستش که شاید بودنش توی خونه جای کسی رو تنگ نکنه ولی نبودش بعضی وقتا ممکنه گرون تموم بشه مخصوصا اگر زبونم لال اتفاقی بیوفته و بخاطر نبودنش مجبور شی وضعیت اورژانسی ای رو تجربه کنی.
پس با من همراه شو تا تو خرید این وسیله یکم راهنماییت کنم.

من علیم یک مهندس پزشک. راهنمایی هایی که میکنم از دریچه ی علم زیستی نیست و فقط درمورد خرید یک گجت خوب درخدمتم پس درمورد جزییات بیماری و علت خرید فشارخون سنج بی زحمت با پزشکت مشورت کن.



  • فشار خون سنج انواع مختلفی داره: دیجیتالی و مکانیکی
    فشارخون سنج های مکانیکی هم خودش دونوع میشه: عقربه ای و جیوه ای
    فشار سنج های جیوه ای از دقت بالایی برخوردار بودن و هنوزم هستن اما بدلیل خطرات و مشکلاتی که ماده شیمیایی جیوه برای سلامتی داره استفاده ازش منسوخ شده . منم پیشنهاد نمیکنم برین سمتش . هم قدیمی شده هم لوازم مصرفیش سخت گیر میاد هم خطرناکه.

فشار خون سنج عقربه ای نوع مرسوم تری هست که امروزه در مراکز درمانی و خونه ها ازش استفاده میشه. یکسری مزیت داره مثل دقت بالا و قیمت مناسب که اگر عیب بزرگش رو بتونید حل کنه خیلی پیشنهاد خوبی هست. عیب یا نقص بزرگش نحوه ی فشار خون گیری هستش که لازمه استفاده از فشار خون سنج عقربه ای، آشنایی با نحوه فشار خون گیری هست.
اگر با کمک های اولیه آشنایی دارین و میتونین با تشخیص نبض، فشار خون بگیرین من چندتا برند رو برای خرید فشار خون سنج عقربه ای بهتون پیشنهاد میدم که تو بازار کیفیت بهتری دارن:

microlife

ALPK2

Rossmax

Riester

اما فشارسنج های دیجیتالی این نوع فشار سنج ها امروزه بدلیل تغیر شیوه ی کار و راحت تر شدن فشار خون سنجی برای کسایی که با اصول و یا مهارت های امدادی آشنا ندارن بین عموم مردم رواج بیشتری دارند.
فشارسنج های دیجیتالی دو مدل تو بازار موجوده : بازویی ، مچی .
شیوه ی کار هردو مدل یکسانه اما اگر دقت بیشتر و کیفیت بهتری میخواین پیشنهاد من فشارسنج بازویی هستش. خب مشخصا قیمتش هم از فشارسنج مچی بیشتره.
من چندتا برند رو برای خرید فشار خون سنج عقربه ای بهتون پیشنهاد میدم که تو بازار کیفیت بهتری دارن:


Omron

Beurer

Rossmax



در پایان بازم تاکید میکنم حتما قبل از خرید بعد از صلاحدید پزشک از آدم متخصص مشاوره بگیرید.

مخلصیم

فشار خونسلامتدستگاه فشارسنج
یک مهندس علاف چرندیات نویس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید