ویرگول
ورودثبت نام
علی خیری
علی خیری
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

اولین جلسه در ایرانیکارت

خوب امروز تصمیم گرفتم میتونم زوتر براتون صحبت کنم و یه چیز هایی رو دقیق تر براتون بگم . اخه هر دفعه یه جوری میشد که اخر متن رو دیگه به زور مینوشتم .

بگذاریم رفقا .

ببینید اگر جزو افرادی هستید که دارید این بلاگ رو میخونید و برای اولین بار هم هست که دارید نوشته های من رو میخونید باید دو تا چیز رو بدونید .

بگید : چیوووووو ؟؟ ( بابا بگبد خدایی ، با صدای بلندم بگید )

خوب اول اینکه باید بدونید قراره یه متن باحال رو بخونید چون امروز توی ایرانیکات یه اتفاقای ججالبی افتاد و این باعث شد من حسابی حال کنم پس حتما شما هم ازش لذت میبرید و چون خودم دارم انرژیمو میذارم تو نوشتم .

دومین نکته که باید براتون بگم اگر جایی از این متن رو نفهمیدید فقط کافیه این یکی رو یه نگاه گذرا بندازید تا بهتر بفهمید . حالا بریم سراغ امروز.

نه دیگه از این به بعد همیشه قبل اینکه بریم سراغ اصل موضوع باید این عکسه رو ببینید تا من حسابی برم تو ذهنتون .اصلا تمام تلاش ما تو تولید محتوا و تبلیغات اینه که یه جای کوچیک توی ذهن شما بمونیم .

پس لطفا ایندفعه به جای من شما بیشتر تلاش کنید و منو تو ذهنتون جا بندازید.

اگه افتادم تو ذهنت بگو برم سراغ اصل موضوع
اگه افتادم تو ذهنت بگو برم سراغ اصل موضوع


امروز ما یه جلسه نیم ساعته داشتیم که خوب باید ههممون توی اون شرکت میکردیم . البته از اون جلسه ها که توی اتاق جلسات برگذار میشه نبودااا .

درواقع دور هم جمع شدیم تا یه برین استرمینگ در مورد اسم کمپین ایرانیکارت داشته باشیم. خیلی هم پروسه پیچیده ای نبود فقط من و رفقا دور هم جمع شدیم، البته رئیس دپارتمان هم حظور داشتن که خوب این موضوع رو جالب میکرد .

خلاصه جلسه شروع شد و یکی از همکارا که خیلی هم انسان با تجربه و فهمیده ای هستن هم بسیار خوشخنده هستن شروع کرد به ذکر چند نکته و بعدش هر کس شروع کرد به پیشنهاد دادن یه نام برای اسم کمپین.

نوروزتون خیلی پیشاپیش مبارک
نوروزتون خیلی پیشاپیش مبارک


از اونجایی که من ذهنم همیشه خیلی باز بوده چیزی به دهنم نرسید و خدا رو شکر که من تو جلسه بودم وگرنه نمیدونم این بنده خدا ها چکار میکردن .خخخخخ

به خودت بخند !! یادت بیار اولین جلسه ای که رفتی چطور برات گذشته( میتونی نکته جالبش رو برام بنویسی؟؟). من فقط دو تا جمله گفتن . که اونم اگه نمیگفتم تغییری در نتیجه به وجود نمی اومد . (خخخخخ)

حالا در کل باید گفت که تجربه جالبی بود چون بالاخره نظرشون برام مهم بود و در اخر جلسه هم طی یک رای گیری اسم مناسب رو بین اسم های پیشنهادی انتخاب کردیم .

اسمی که من بهش رای دادم 2 رای اورد که اونم یکیش من بودم و یکی هم اون رفیقی که خودش اسم رو پیشنهاد داده بود.

ولی انصا اسم قشنگی براش انخاب کردیم و شعار هاشم جالب شد .

امیدوارم توی نوروز سال جدید همراه من و پکیج های جذاب ایرانیکارت باشید.


عیدانهعید ایرانیکارتیوتیوبریسفره هفت سرویسهفت روز هفت سرویس
چیز تازه ای برای گفتن نیست همون قبلی ها که همه نوشتن رو فقط یه نفر جدید داره مینویسه . یه ادم جدید با همون فکرا و کارای ادمای قبلی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید