ویرگول
ورودثبت نام
علی خیری
علی خیری
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

لغزش های بیت کویین

چطور بگم امروز رو واقعا جالب بود برام . رفقا امروز 1399/12/05 هست و نکته جالب برای ما افت قیمت بیت کوین تا مرز 46000 دلار هست . و این مسائل برای شرکت ما مهم است چرااااا ؟

خوب معلومه که ایرانیکارت برای شما خدمات رمز ارز ها رو هم ارائه میده . خو حالا این به دپارتمان ما چکار داره ؟؟

ببینید خوب برای اینکه شما با خدمات بسیار عالی ایرانیکارت آشنا بشید باید ما کلی زحمت بکشیم و براتون مطلب بذاریم .( مخصوصا من خخخخخخخ / خدایی بچه های دیگه خیلی زحمت میکشن)

حالا اگه اینو نمیدونین که جریان چیه و من دارم چیو میگم باید برین این یکی رو بخونید تا بفهمید که من دارم چی میگم .

خوب رفقا بریم این عکس معروف رو که من حسابی در طراحیش خلاقیت به خرج دادم (از بر عکس خخخ) ببینیم .

ببینید به خدا خیلی طراحیش دردسر داشت
ببینید به خدا خیلی طراحیش دردسر داشت


خوب دیگه حواستون رو بدید به من ببینیم امروز چی شده . یک حالت جالب از تولید محتوا رو دیدم که در اون شما باید فوری تصمیم بگیرید . البته واقعیت رو بخواهید دقیقا یه چیز هایی رو نفهمیدم و نمیدونمم چیو نفهمیدم .

خوب داشتم میگفتم یه همکار خیلی محترم امروز فهمید که ما روی یکی از خدمات مهم رتبمون افت کرده و باید برای احیای اون حسابی تلاش بکنیم . برای همین سه نفر از بچه ها در گیر کار شدن و سه تا بلاگ رو نوشتن .

که هر سه هم درمورد همین ارز های دیجیتال بودن .

حالا توی خبر ها هم اومده که دوتا نهنگ ناشناس بیت کوین هاشون رو فروختن . ای از دست این همه چرت و پرت و سرگرم کردن مردم دنیا برای این .

ای بلاااااااااا
ای بلاااااااااا

خوب بگذریم من نه خیلی از این ارز های دیجیتال سرم میشه نه میخوام که سرم بشه . فقط یه دوره بلاک چین جادی داشت اونو دیدم و خیلی خوب میدونم که بیت کوین چطوری کار میکنه ولی از این تغیرات غیمیت چیزی سرم نمیشه .

تازه امروز هم مثل اسکلا داشتم تغیرات غیمتیش رو رسد میکردم اخهع یکی نیست به توچه بشر برو همون حساب بورسیت رو چک کن .

پس بزارید منم به روش خیلی عالی از آب گلالود امروز ماهیمو بگیرم و از بیت کوین سود کنم . اخه این روز هایی که اینا رو مینویسم هیچ کسی این مطالب رو نمیخونه پس برای اینکه حسابی خواننده جذب کنم منم توی تگای امروز از کاهش بیت کوین استفاده میکنم .


خوب ولش کنید برای موضوع کار باید بگم که امروز هم من اولین بلاگی که دیروز نوشتم رو توی سایت بارگذرای کردم حالا امیدوارم خانوم همکار هرچه زود تر مقاله من رو از نظر سئو بررسی کنن و اونو توی سایت انتشار بدن تا کار رو تموم کنم و اولین بلاگ خودمو با شما به اشتراک بگذارم .

حالا جالبیش اینه اولین بلاگ درمورد همین ارز های دیجیتال هم هست. خخخخخخ



ایرانیکارتبیتکویینریزش بیت کوینتجربه کارییوتیوبر
چیز تازه ای برای گفتن نیست همون قبلی ها که همه نوشتن رو فقط یه نفر جدید داره مینویسه . یه ادم جدید با همون فکرا و کارای ادمای قبلی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید