ویرگول
ورودثبت نام
ali.kheyri
ali.kheyri
خواندن ۴ دقیقه·۱ ماه پیش

داستان طلاسی: پس چارتش کو؟

من نمیدونم شما به چه دلیلی دارید این متن رو میخونید؟ به هرحال نیت شما ممکنه با همدیگه فرق بکنه اما من قبل از متن اصلی یک توضیح کوچکی را باید به شما بدهم. اگر قبلا مطالب منو خوندید برید سراغ اصل مطلب.

من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که به علل متفاوتی تصمیم گرفتم کمی اطلاعات خودم رو در حوزه بازار طلا بالا ببرم.پس این جمله نشون میده اطلاعاتی که در ادامه قراره بخونید به درد تصمیم گیری نمیخوره.

از طرفی اگر صاحبان او دسته از کسب .کار هایی هستید که من دربارشون مینویسم لازمه اصلا گارد نگیرید و فقط نوشته های من رو بخونید. هدف من تخریب شما نیست. درواقع من انقدری توانایی و اطلاعات ندارم که بتونم شما رو بر اساس یک روش تحقیق درست نقد کنم ( اگه بدست بیارم باید فرار کنید!! شوخی کردمااا)

خوب من یک پست مرجع دارم که میتونید از اون مطالب دیگر من رو هم بخونید شاید به کارتن بیاد. اگر این متن به کارتون اومد احتمالا بقیه هم میاد؛ اگر این مطلب نیومد پس دیدین بقیه مطالب هم فکر کنم وقت شما رو میگیره.(نخون برادر من! نخون)

دوستان تو رو خدا لایک و اینا رو، رها کنید. کامنت بذارید، تشکر و موفق باشید هم مشکلی رو برطرف نمیکنه. اگر حس کردید جایی از مطلب نیاز به حرف داره از این فرصت استفاده کنید و حرف خودتون رو بزنید.

خب بریم سراغ اصل مطلب.

نوسان گیرهای عزیز اینجت فقط سرمایه گذاری بلند مدت
نوسان گیرهای عزیز اینجت فقط سرمایه گذاری بلند مدت


چالش: نمودار شعمی ابزاری برای تحلیل

قطعا تریدر ها به دیدن کندل های قرمز و آبی برای ترید یا همان نوسان گیری عادت کرده‌اند. پس بهتر است سایتی که در حوزه بازارهای مالی از جمله طلا فعالیت میکند این ابزار را برای کاربران خود مهیا کند. علاوه بر اماده کردن اینگونه ابزارها باید بتواند قیمت لحظه‌ای را به نمایش بگذارد و قیمت طلا را با تاخیر برای کاربران محاسبه نکند.

پاراگراف بالا شرح دو تا از نظران کاربران در باره اپلیکیشن طلاسی است که در کافه بازار میتوانید آنها را مطالعه کنید. این دو کاربر به نکات خوبی اشاره کرده‌اند که به نظرم با یکم تغییر انتقاد مفیدی را به نمایش میگذارند.

ببینید اینکه یک سایت بتواند ابزارهای لازم برای تحلیل تکنیکال را در اختیار کاربران قرار دهد یک خواسته بر حق و درست است. حتی به نظر من نشان دهنده توانایی تیم برنامه نویس این کسب و کار ها هم هست. وقتی ما درباره خرید آنلاین طلا صحبت میکنیم یعنی این کسب و کار ها قبل از ارائه خدمات تخصصی یک کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات هستند. پس بنابراین از آنها انتظار میرود یک تیم برنامه نویسی قوی، زیرساخت های قوی و امکانات پشتیبانی قوی را داشته باشند.

تا اینجا میتوانم بگویم انتقاد دو کاربر نسبت به نداشتن چارت در اپلیکیشن و وبسایت طلاسی درست است.

اما یک نکته که مقداری از این انتقاد را دچار مشکل میکند از نظر من پیش فرض اشتباه این نوع کاربران است. ببینید این کسب و کار ها مکانی مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت هستند. درواقع نوسان گیری در این پلتفرم ها به نظر من اشتباه است. حالا میپرسید پس چه پلتفرمی مناسبی برای نوسان گیری در بازار طلا کار سراغ داری؟؟؟ منم جواب میدهم نمیدانم. تا به حال با همچین اپلیکیشنی ایرانی برخورد نکردم. ممکن است در ادامه برخورد کنم.

پس با درنظر گرفتن این نکته که در این اپلیکیشن قرار نیست سرمایه گذاری کوتاه مدت داشته باشیم مقداری از انتقاد دوستان حل میشود اماااا باز هم میتوان گفت قسمت عمده این انتقاد پابرجاست. من لازم دارم که بازار طلا را تحلیل کنم پس لطفا ابزارش را در اختیارم قرار بده.

پاراگراف قبلی اشاره کردم که این کسب و کار ها مکان مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت هستند. از یک نکته قافل نشوید. منظور من تایید اصالت و درستی این کسب و کار نیست. زیرا بعضی کاربران نوشتند اعتماد به این کسب و کار سخت است و ممکن است پول ما بر باد برود. من در این پست بیشتر در این باره گفته ام.

کلام آخر

به وجود آمدن محصولات کامل قطعا یک شبه اتفاق نمی‌افتد. داشتن انتظار از برنامه نویسان طلاسی برای ارائه یک محصول همه چیز تمام اشتباه است. این را خودم به خوبی میدانم. اما مسئله این پست هم افزایش توجه دوستانی است که تصمیم به استفاده از این اپلیکیشن ها گرفته اند و هم هشیار کردن برنامه نویسان طلاسی نسبت به کاستی هایشان است.

کسب کاربازار طلاخرید آنلاین طلاخرید طلاطلاسی
من یک دانشجوی ارشد مدیریت هستم که میخواهم یک شغل دوم را شروع کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید