ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی مانکن آثاری را تولید میکند که جامعه امروز جوان و البته ناآگاه در رابطه با مضامین فرهنگی و اجتماعی میپسندد. این تعمیم علاقه به نوعی از موسیقی و به طور کلی هنر، مشخصا در اثر اخیر او «برادران لیلا»، یک سوءاستفاده از چالههای فرهنگی در جامعه است. این به اصطلاح خواننده با استفاده از مهندسی تبلیغات به درستی جامعه هدف را شناسایی کرده و میداند در حال حاضر باید چه حرفی بزند که فضای مجازی را بترکاند. این نقطه ضعف فرهنگی از نقطه ضعف در باورها و شناسایی تعدد فرهنگ در ایران میآید. چنین تالی فاسدی در هیچ کجای جهان دیده نمیشود. اینکه مثلا وقتی این خواننده از یک پورن استار در موزیک ویدئو ترانهاش استفاده میکند چرا باید مهم شود؟ اینکه در آهنگ اخیرش «برادران لیلا» روستایی را دستمایه قرار داده کجای خواستگاه هرمونوتیک این خواننده است؟ چه بخواهیم، چه نخواهیم این سلبریتی تاثیر بالایی با ریتم 6،8 خود و آهنگهایی که اصلا شاید محتواشان مهم نباشد و شنونده فقط میخواهد برقصد، بر جامعه و فرهنگ ایران دارد. به وفور حتی در صفحه این خواننده میبینیم، همراه خوانی دخترانی را که فقط صرف سرگرمی و رقص خواننده را دنبال میکنند و این همه خواسته چنین محتواهای ناهنجاری است. باید امثال مانکن و کسانی را که به او خوراک محتوایی میدهند برای چنین ساختارهای ضد ساختاری را نفر اول و الگوی یک مبارز فرهنگی با جامعه ایران بدانیم و برای روبهرو شدن چند سلام فرمانده و وجود خوانندههای ارزشی خیلی کم است و هرگز کافی نخواهد بود. ما وقتی از ترانه صحبت میکنیم در حال گفتمان درباره ادبیاتی هستیم که عقبه غزلیات و رباعیات را با خود حمل میکند. منظور حتما مخاطب است که چرا باید امثال تتلو و مانکن را دنبال کند و سینه چاک این افراد باشد و...