ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا زرپرور
علیرضا زرپرور
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

یک راه سریع برای حل مشکل تنهایی که باورتان نمی‌شود!!

مدت‌ها بود که از تنهایی خسته شده بودم و برای من تبدیل به یک مشکل بزرگ شده بود؛

و به دنبال روشی بودم تا از تنهایی نجات پیدا کنم.

تا پس از مدت‌ها تحقیق در مورد اینکه افراد‌موفق وقتی تنها می‌شوند چه کاری انجام می‌دهند؛

به روش‌هایی پی بردم که توانستم با استفاده از آن‌ها از تنهایی‌ام بیشترین بهره را ببرم و زندگی شاد‌تری داشته باشم.

این مقاله برای افرادی هست که با مشکل تنهایی دست و پنجه نرم می‌کنند یا در جمع احساس تنهایی می‌کنند؛

یا بعضی اوقات احساس تنهایی به آن‌ها دست می‌دهد.


چگونه از تنهایی نجات پیدا کنیم؟

پس از مدت‌های زیاد فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که؛

این خودم هستم که استعداد‌ها و توانایی‌های خودم را فراموش کرده‌ام و برای آن‌ها اهمیتی قائل نمی‌شوم.

وقتی که یاد گرفتم که چطور روی خودم کار کنم و تنهایی‌ام را پر کنم؛

در زندگی به چنان پیشرفتی رسیدم که هرگز آن را تصور نمی‌کردم.

در ادامه به روش‌هایی اشاره می‌کنم تا بتوانید با بکارگیری آن‌ها، از تنهایی نهایت لذت و بهره را ببرید.

1.از فرصت‌ها، بیشترین بهره و لذت را ببرید.

2.کنج امن خود را انتخاب کنید.

3.باورهای غلط را از ذهنتان پاک کنید!

داشتن اعتماد به نفس نیاز به یادگیری دارد؛

بنابراین پیشنهاد می‌کنم با خواندن مقاله زیر و عمل کردن به آن، اعتماد به نفس خود را به طور چشم‌گیری افزایش دهید.

راه‌های تقویت اعتمادبه‌نفس؛

۱۱ عادت‌موثر افرادموفق برای داشتن اعتماد‌به‌نفس

4.ذهن خود را آرام کنید.

یکی از کار‌هایی که افراد‌موفق در اوقات تنهایی خود انجام می‌دهند، مدیتیشن یا تمرین ذهن آگاهی است.

برای یادگیری اینکه چطور مدیتیشن کنیم پیشنهاد میکنم مقاله زیر را مطالعه بکنید:

مدیتیشن چیست؟

تکنیکی عالی برای مدیتیشن که آرامش‌را در زندگی‌تان جاری می‌کند.

5.نقاط ضعفی که باید در آن‌ها قوی بشوید را پیدا کنید.

6.آب اگر یک جا بماند می‌گندد!!


برای خواندن مقاله کامل روی لینک زیر کلیک کنید:

مقاله کامل

لینک سایت مرجع: www.zehnsefid.ir

مارا در اینستاگرام دنبال کنید: آدرس اینستاگرام

ما در ذهن سفید در تلاش هستیم تا با ارائه مقالات با کیفیت و همچنین فایل سابلیمینال رایگان و با کیفیت، به شما عزیزان خدمت کرده باشیم.



ذهن سفیدلذت از تنهایچگونه از تنهایی لذت ببریمبهترین راه برای لذت بردن از تنهاییتنهایی
حدود 3 سال است که در زمینه نویسندگی و تولید محتوا فعالیت میکنم و تقریبا 1 سال است که وارد حوزه مدیریت سئو شدم و از دنیای دیجیتال مارکتینگ لذت میبرم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید