ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا آزاد
علیرضا آزاد
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

مقایسه تیری کشنده

امروز ناخوداگاه خودمو با یکی دونفر که سطح کاری و مالیشون از خودم بالاتر بود ؛ مقایسه کردم و بخودم گفتم علیرضا چرا تو لولت پاییتر از ایناست؟ تو چی کم داشتی؟ یا چرا بیشتر تلاش نکردی؟ خلاصه یه ناامیدی اومد توی وجودم تا شب.

داشتم برمیگشتم خونه و تو راه گفتم یه سنگک از محلمون بگیرم ببرم ؛ متوجه شدم که شاطر نونوا عوض شده و یکی دیگه جاش اومد.

ایشون خیلی ادم باحال و خوبی بود ؛ یعنی اون نیم ساعتی که اونجا صف وایساده بودم ؛ نفهمیدم چجوری گذشت و حالمو خوب کردم و البته لبخند به لبم هدیه داد.

دمش گرم و دم آدمای خوش انرژی و خوش اخلاق گرم ؛ دست بوس همتونم

شبتون بخیر

یک بهمن ۱۴۰۲

مقایسهارتباط با دیگراناخلاقانرژیبرخورد
علیرضام و هرچیزی به ذهنم برسه مینویسم و به خودم قول دادم روزی ۵ دقیقه بنویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید