ویرگول
ورودثبت نام
a.rockab
a.rockab
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

الاکلنگ

از وقتی کتاب جدید کریستین بوبن به کتابفروشی رسیده بارها به سراغش رفته‌ام تا مطالعه‌اش را شروع کنم. اما خودم را کنترل کردم. خُب حساب کریستین بوبن برای من از تمام نویسنده‌های دنیا جداست. مطالعه آثارش تغییرات عجیبی در وجودم ایجاد می‌کند. اصلا در طول مطالعه کتاب‌هایش آدم دیگری هستم. وقتی متوجه شدم که متاسفانه سی، چهل اثر بیشتر ندارد، تصمیم گرفتم در لابه‌لای مطالعاتم به مطالعه کتاب‌هایش بپردازم که درگیر بودن با این حس عجیب در طول زندگی‌ام تداوم داشته باشد. راستش یکی از اصلی‌ترین دلایل نوشتنم هم بوبن است. حالا از بوبن بگذریم که خود موضوع مستقل و مفصلی است. امروز محمدِ حسین و امیرحسین در کتابفروشی قرار گذاشته بودند تا دیداری تازه کنند و از برکت این رفاقت ما هم دیداری تازه کردیم و حسابی با شوخی‌های خود سربه‌سرش گذاشتیم. شوخی‌هایی که هیچ‌گاه برای من شوخی نیستند. امیرحسین، یعنی همین طلبه خوش قد و قامت و خوش‌اخلاق که پشت سرم می‌بینید برای هرکدام از ما کتابی خرید و با یادداشتی روی آن بهمان هدیه داد. قطعاً این هدیه لذت مطالعه این کتاب جدید بوبن که ظاهراً نامه‌هایی به آدم‌های مختلف و در و دیوار است را دو چندان می‌کند. برای عکس گرفتن هم خیلی مقاومت کرد. آخرش هم گفت راضی نیستم. خُب راضی نباشه. منم راضی نیستم ???

||از وقتی کتاب جدید کریستین بوبن به کتابفروشی رسیده بارها به سراغش رفته‌ام تا مطالعه‌اش را شروع کنم. اما خودم را کنترل کردم. خُب حساب کریستین بوبن برای من از تمام نویسنده‌های دنیا جداست. مطالعه آثارش تغییرات عجیبی در وجودم ایجاد می‌کند. اصلا در طول مطالعه کتاب‌هایش آدم دیگری هستم. وقتی متوجه شدم که متاسفانه سی، چهل اثر بیشتر ندارد، تصمیم گرفتم در لابه‌لای مطالعاتم به مطالعه کتاب‌هایش بپردازم که درگیر بودن با این حس عجیب در طول زندگی‌ام تداوم داشته باشد. راستش یکی از اصلی‌ترین دلایل نوشتنم هم بوبن است. حالا از بوبن بگذریم که خود موضوع مستقل و مفصلی است. امروز محمدِ حسین و امیرحسین در کتابفروشی قرار گذاشته بودند تا دیداری تازه کنند و از برکت این رفاقت ما هم دیداری تازه کردیم و حسابی با شوخی‌های خود سربه‌سرش گذاشتیم. شوخی‌هایی که هیچ‌گاه برای من شوخی نیستند. امیرحسین، یعنی همین طلبه خوش قد و قامت و خوش‌اخلاق که پشت سرم می‌بینید برای هرکدام از ما کتابی خرید و با یادداشتی روی آن بهمان هدیه داد. قطعاً این هدیه لذت مطالعه این کتاب جدید بوبن که ظاهراً نامه‌هایی به آدم‌های مختلف و در و دیوار است را دو چندان می‌کند. برای عکس گرفتن هم خیلی مقاومت کرد. آخرش هم گفت راضی نیستم. خُب راضی نباشه. منم راضی نیستم ??? وقتی کتاب جدید کریستین بوبن به کتابفروشی رسیده بارها به سراغش رفته‌ام تا مطالعه‌اش را شروع کنم. اما خودم را کنترل کردم. خُب حساب کریستین بوبن برای من از تمام نویسنده‌های دنیا جداست. مطالعه آثارش تغییرات عجیبی در وجودم ایجاد می‌کند. اصلا در طول مطالعه کتاب‌هایش آدم دیگری هستم. وقتی متوجه شدم که متاسفانه سی، چهل اثر بیشتر ندارد، تصمیم گرفتم در لابه‌لای مطالعاتم به مطالعه کتاب‌هایش بپردازم که درگیر بودن با این حس عجیب در طول زندگی‌ام تداوم داشته باشد. راستش یکی از اصلی‌ترین دلایل نوشتنم هم بوبن است. حالا از بوبن بگذریم که خود موضوع مستقل و مفصلی است. امروز محمدِ حسین و امیرحسین در کتابفروشی قرار گذاشته بودند تا دیداری تازه کنند و از برکت این رفاقت ما هم دیداری تازه کردیم و حسابی با شوخی‌های خود سربه‌سرش گذاشتیم. شوخی‌هایی که هیچ‌گاه برای من شوخی نیستند. امیرحسین، یعنی همین طلبه خوش قد و قامت و خوش‌اخلاق که پشت سرم می‌بینید برای هرکدام از ما کتابی خرید و با یادداشتی روی آن بهمان هدیه داد. قطعاً این هدیه لذت مطالعه این کتاب جدید بوبن که ظاهراً نامه‌هایی به آدم‌های مختلف و در و دیوار است را دو چندان می‌کند. برای عکس گرفتن هم خیلی مقاومت کرد. آخرش هم گفت راضی نیستم. خُب راضی نباشه. منم راضی نیستم ???

البته به راحتی هم عکس نگرفتیم، تقریباً فرار می‌کرد و حین فرار موفق به ثبت عکس شدیم.


#یادداشتهای_روزانه_یک_کتابفروش

یک #کتابفروش۲۴ساعته

۲۵ آذر ۱۳۹۹


کریستین بوبنبوبن
علی رکاب هستم، یک کتابفروش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید