ویرگول
ورودثبت نام
a.rockab
a.rockab
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

قطب

اونایی که من رو می‌شناسن...

نه، ولش کن

اصلا کی من رو می‌شناسه؟!

اصلا برای کی اهمیت داره؟!

آره من دعوایی هستم ولی تا به حال طرفدار نبودم. هیچ‌وقت. حتی طرفدار تیم فوتبال

خلاصه هم میشه گفت

قضیه اون‌قدر واضحه و اون‌قدر همه درگیرش هستیم که نیازی به شرح برای بازنمایی نداره

اشاره کافیه

من دلگیرم

از طرفداری‌ها

از دوقطبی‌ها، سه‌قطبی‌ها، چندقطبی‌ها

خیلی کار دارم

اون‌قدر زیاد که به طرفداری نمی‌رسه

پس توی این یک زمینه از من فاصله بگیرید. اصلا کلا فاصله بگیرید. شما هم عقب‌تر نرید، اهمیتی نداره. چون خیلی وقته که تصمیم گرفتم فاصله رو رعایت کنم. اصلا این فاصله‌ها برای سلامتی جامعه مفیده. تازگی‌ها جامعه پزشکی هم بهش رسیده. ادای بچه زرنگارو هم در نیارید. حداقل جلوی من. زرنگ نیستم، ولی اون‌قدر زرنگ دیدم که واقعی و فیک رو از هم تشخیص بدم.

این چیزایی که نوشتم یک بیانیه سیاسی فرض کن

زیاد به من نزدیک نشید

من دیگه حوصله این چندقطبی‌هارو ندارم


#یادداشتهای_روزانه_یک_کتابفروش

یک #کتابفروش۲۴ساعته

۲۰ بهمن ۱۳۹۹


دو قطبیانتخاباتسیاستطرفدار
علی رکاب هستم، یک کتابفروش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید