ویرگول
ورودثبت نام
علی شاهنوشی
علی شاهنوشی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

سرگیجه ( یکی از محبوب ترین اشعارم )

یکی از سروده هام که خیلی دوستش دارم

البته یه چیزایی هست که مینویسم و هنوز بلدش نیستم

ولی احساساتم هستند


پشت سرابی دیدم سرچشمه ای سوالات

اما کجا بجویم جز چرخه ای محالات

زیر و زبر ندارد، آن عشق که در پی ام من

همراه اشک و ناله ست، همراه با شکایات

این عقل بی محابا، خواهد دهد به بادم

از من کمی شجاعت، از او کمی مراعات

کار از سرم گذشت ست، بی حد و مرز گشتم

همراه این جنایات، خواهم کشید مکافات

در گرمی نفس ها، هنگام بوی لب ها

من میکنم دعا ها، من میکنم مناجات

چشمم ز عشق خاموش، از یاد او فراموش

خواهم چشید آیا؟ یا میکنم خیالات؟

عشقم به کوزه بسیار از عشق تو عمیق است

من خوانمش ز عادت، از نزد تو خرافات



کم کم بیشتر با من آشنا می شید ( ;

شعرغزلترانهعلی شاهنوشیاولین‌ پست
علاقه مند به همه چیز در همه حوزه ها (:
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید