ویرگول
ورودثبت نام
یک نام ۳ کاراکتری.
یک نام ۳ کاراکتری.
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

روزهای عجیب.

سلام.

روزای عجیبی رو دارم میگذرونم.

نمیتونم بگم خوشالم که داره بدون تو میگذره ولی ناراحت هم نیستم دیگه.

نشستم تو کافه و کورس میبینم و آهنگ گوش میدم و آدما میان و میرن و میبینم و سکوتم و توی خودمم و گاهی حرف میزنم اما در نهایت برام هیچی معنی خاصی نداره مثل قبل.

انگار هستم ولی دیگه روحم نیست و بدنم داره ادامه میده صرفا و .. میدونی چی میگم؟

دیگه دلم نمیخواد و نمیتونم از کسی خوشم بیاد و فکر هم نمیکنم لزوما ربطی به تموم شدن و نبودن تو داشته باشه

صرفا دیگه حس میکنم حوصلشو ندارم و خب خوشم هم نمیاد

دیگه باورامو ندارم. روحم ام ندارم. هرچی بود رو گذاشته بودم وسط و الان یه مشت خاکستر مونده و اونم ریختمش یه گوشه

روی خودم وقت میذارم و حس میکنم دیگه به جایی تعلق ندارم ولی خوبیش اینه که در بند کسی هم نیستم

پرواز میکنم و احتمالا قراره با این وضعی که میرم جلو با کله یه جا بخورم زمین ولی حتی اینم برام مهم نیست

حوصله ادامه متنو ندارم.

later.

هیچیهیچمنپوچیاهمیت
علاقه مند به رباتیک و در آرزوی تغییر دنیا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید