ویرگول
ورودثبت نام
alizz9473
alizz9473
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

میدونی امروز چه روزیه؟

ما سرخوشان مست دل از دست داده ایم
ما سرخوشان مست دل از دست داده ایم


خسته بودم. یک ماه از اجباری (همون سربازی که مثلا مقدسه) تمام شده بود و رسیده بودم خانه. همان خانه ای که هر روز دعا میکردیم عوض کنیم تا هخر کس اتاقی داشته باشد برای خودش و غرق شود در آنچه که دوست دارد. وارد خانه که شدم، سلام کردم. دنبالم آمد توی اتاق. توی خودم بودم. نمی دانم به چی فکر میکردم، ولی حواسم بود که حتما باید بیست ثانیه دست هایم را بشویم. دست هایی که سیاه بود و چندتایی هم زخم داشت. به صداش به خودم اومدم
- داداش... داداش... میدونی امروز چه روزیه؟

-اول مهره دیگه...

فکر کردم حتما میخواهد از رفتن به کلاس چهارم بگوید. یا شاید از مدرسه جدیدش حرفی بزند

-نه. منظورم اینه که یه روز مهمیه. روز....

-نمیدونم... برای چی باید مهم باشه

-چون تولد اون آقاهست که برای حالش نگران بودی....اسمش چی بود؟ آهان یادم اومد محمدرضا....

و هر دو با هم فریاد میزدیم: محمدرضا شجریان.....
سلامت باشد و پایدار

فخر آوازشجریانسیاوشخسرو آواز ایران
انسان ازآن چیزی که بسیار دوست میدارد، خود را جدا می سازد.در اوج تمنا نمیخواهد. دوست می دارد اما در عین حال میخواهد که متنفر باشد.امیدوار است،اما امیدوار است امیدوار نباشد.همواره به یاد می آورد اما
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید