ویرگول
ورودثبت نام
عبدالمحمد(محمد) سبزعلی
عبدالمحمد(محمد) سبزعلی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چند نکته کلیدی رسانه ای در مورد مراسم های رونمایی

چند وقت پیش یک رونمایی برگزار شد، که درآن حضور داشتم و نکاتی از تجربیاتم و بدون ذکر از محصول این جا میگم

چند وقت قبل در یک رونمایی ای شرکت کردم، که علی رغم زحماتی که برگزار کننده های آن کشیده بودن،متاسفانه خیلی ابعاد رسانه ای در آن دیده نشده بود ولی باز هم من نکات مد نظر خودمو که حس کردم در این برنامه مغفول مونده برای مسئولان برنامه ارسال کردم، برای اینکه دوستانی هم که بعدا قرار است برنامه های مشابه داشته باشند فکر میکنم قطعا مفید خواهد بود

یک:

اول باید مشخص کنی که چرا رونمایی قرار است برگزار بشه؟ اصلا رونمایی برگزار بشه که چی؟ هدفت از برگزاری رونمایی چیه؟

دو:

به نظرم ، مراسم یا رویداد رونمایی کلا یعنی کار رسانه ای، یعنی اگر فقط یک مراسم برگزار کنی ولی به فکر انعکاس رسانه ای آن به روش های مختلف نباشی فقط پولتو ریختی توی جوب آب!!!

سه:

رونمایی باید مدل پویش رسانه ای برگزار شود، مثلا هشتگ تعریف کند، لایو اینستاگرام از مراسم داشته باشد، استوری معرفی محصول داشته باشه، استوری از مراسم داشته باشه، در توییتر موجی داشته باشه(به طور کلی تولیدات رسانه خوب برای قبل و بعد از برنامه داشته باشه)


چهار:

دعوت از رسانه های عمومی و تخصصی حوزه مرتبط با محصول برای پوشش و معرفی محصول در قبل، حین و بعد از مراسم رونمایی


این گونه مراسم ها نکات مهم دیگری نیز برای برگزاری دارد که باید در نحوه برگزاری مد نظر قرار بگیرد ولی من اینجا این چها نکته مهم از زاویه رسانه را آوردم، اگر شما نکته ای رسانه دیگر ی هست که میدونید ممنون میشم کمک کنید


رونماییمعرفی محصولرویدادبازاریابیکمپین
مشاور، مجری و برگزار کننده رویداد(نمایشگاه، سمینار، همایش و...)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید