ویرگول
ورودثبت نام
محمد امین رمضانی
محمد امین رمضانی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

از پاک کردن نترسید!

خیلی وقته که توی دنیایی برنامه نویسی دارم کار میکنم توی این مدت ادمای خیلی زیادی دیدم که امدن شروع به کار کنن و برنامه نویس بشن


همشون هم علاقه و پشت کار خیلی خوبی داشتن ولی نسبت به تلاشی که کردن به نظرشون نتیجه خوبی نگرفتن و کار رو ول کردند! ینی به هرکی بگی شغلت برنامه نویسی عه بهت میگه یا خودش یه زمانی برنامه نویس بوده و یا پسرخالش :)) البته به نظر من این جمله یه زمانی برای شغل خیلی صادق نیس مثل اینه که طرف بگه اره من یه زمانی مکانیک بودم ولی ندونه رادیات ماشین کجاس. پس خیلی به این یه زمانی توجه نکنید

بگذریم...

تو همه تازه وارد ها به نظرم یه درد مشترک وجود داره اونم ترس از پاک کردنه!

خیلی از افراد میرستن کدی که بدستشون رسیده رو پاک کنن یا اون رو اصلاح کنن و وقتی ازشون میپرسم چرا تغییر ندادی کد رو میگه ترسیدم کار نکنه دیگ!

خوب اصن ماجرا همینه ...

تا وقتی یه کدی رو پاک نکنی کد نمینویسی تا وقتی چیزی خراب نکنی چیزی درست نمیکنی هیچ کسی با کد دیدن و ویدیو دیدن تو استارت کار برنامه نویس نشده پس ترست رو کنار بذار و با چالش های کار رو به رو شو

حتی شده خودت یه قسمتی از کد ها رو بترکون و دوباره با یه ایده جدید کار رو استارت بزن حداقلش اینه میفهمی که چی رو بلد نیستی و کجا مشکل داری و میری اون قست و موضوع رو توی خودت تقویت میکنی

موفق باشید

برنامه نویسشروع کارتازه وارد هاترس
برنامه نویس و سیستم ادمین شاد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید