ویرگول
ورودثبت نام
امین فلاحان
امین فلاحان
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

6 ماهگی کرونا

از اسفند ماه که خبر وارد شدن ویروس منحوس #کرونا به ایران اومد و ما دیگه به صورت حضوری نرفتیم سر کار تقریبا 6 ماه می گذره. اولا همه فکر می کردیم اگه 1 ماه تو خونه خودمونو قرنطینه بکنیم اوضاع درست میشه. خیلی از #مردم ما اینکار رو نکردن و طبق معمول هیچ حس وطن پرستی از خودشون نشون ندادن و رفتن مسافرت و عید دیدنی. کلا مردم #ایران در حالت عادی خیلی حس #میهن پرستی و اینا ندارن. فقط تو شرایط بحرانی مثل جنگ، سیل و زلزله تا پای جون به هم کمک می کنن و وقتی شرایط عادی باشه خیلی حس وطن پرستی از خودشون نشون نمی دن.

نمی دونم این جریان #کرونا تا کی ادامه خواهد داشت، امیدوارم که #روسیه یا هر کشور دیگه ای زودتر واکسنشو پیدا کنن چون من که به شخصه امیدی به مردم کشورم برای رعایت کردن و این داستان ها ندارم.

تو این 6 ماه خیلی خیلی کم از خونه زدم بیرون اونم وقتی بوده که مجبور بودم. ولی نمی دونم چرا یه عده همش بیرون و مسافرت و مهمونی هستن. تو این 6 ما همش تو خونه کار کردم و به اصطلاح با کلاسا دورکار بودم. من کلا تو خونه موندن رو دوست دارم ولی نه دیگه اینقدر...

امیدوارم و دعا می کنم که خدا زودتر این شرایط رو به سمت خوبی و خوشی تغییر بده...

کروناویروس کرونادورکاریقرنطینه خانگیخاطرات
کارشناس سئو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید