ویرگول
ورودثبت نام
امین ایران پناه [Amin IranPanah]
امین ایران پناه [Amin IranPanah]
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

ماجراجویی

ماجراجویی برای شما یعنی چه؟ خیلیا میگن ماجراجویی یعنی یک کوله برداری بری به اعماق طبیعت یا بناه‌های تاریخی تا چیزهای که تا حالا به دست بشر کشف نشده را کشف کنی.

ولی ماجراجویی به نظرم فقط این نیست؛ ماجراجویی یعنی کشف ناشناخته‌ها، یعنی کشف چیزهای که تا حالا کسی پیدا نکرده و برای همین نیاز نیست به دل طبیعت یا به اعماق اهرام مصر سفر کنی.

زندگی یک ماجراجویی دایمی است. هر روز در حال کشف یک روز جدیدی! یک نفر در زمینه کاریش با خلق کردن یا کشف موارد جدید ماجراجویی می‌کند و از این کار نهایت لذت را می‌برد.

بعضی افراد با کتاب خواندن، نوشتن و پیمایش در اعماق ذهن خودشان یا نویسندگان مختلف تا ببینن چی کشف می‌کنند و به چه چیز جدیدی میرسند.

برگردیم به سوال اول نوشته «ماجراجویی برای شما چیست؟»

برای من ماجراجویی یعنی زندگی؛ هر روز یک ماجرای جدید است چون دارم در مسیری قدم میزارم و حرکت می‌کنم تا به یک هدفی برسم. در این مسیر گاهی به یک چالش بر می‌خورم، گاهی یک همسفر پیدا می‌کنم و گاهی بدون هیچ اتفاق خاصی این مسیر ادامه پیدا می‌کند ولی چیزی که دراین مسیر همیشه همراهته اون ماجراجویی و ناشناخته بودن تک تک قدم‌های که بر میداری و این نهایت لذت را به همراه خودش دارد.

اصلاً به همین دلیل دوست دارم مطالعه کنم، یاد بگیرم و هر روز هر چند کوچک قدمی به جلو بردارم؛ همه اینا برای غرق در همین لذت ماجراجویی است که مرا سر شوق میاره.

آیا شما زندگی را یک ماجراجویی می‌بینید یا نه؟

اصلاً به نظر شما ماجراجویی به چه معناست؟

دوست دارم نظرات شما را در مورد ماجراجویی بدونم؛ ازم دریغ نکنید.

ماجراجوییاکتشافکشف کردنسفرسفر کردن
دست نوشته های یک حیوان ناطق که به دنبال یادگیری بیشتر است. aminiranpanah.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید