ویرگول
ورودثبت نام
امیرمعین
امیرمعین
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

آهای مردم ... این منم ... من خدا دارم ...

به نام حضرت عشق


آهای مردم ... این منم ... دیوونه نیستم ... چوم ...شایدم دیوونه شدم کلا ... رد دادم شاید اصلا ... مهم نیست...حالم خوبه ...

آهای مردم ... من خدا دارم ... میفهمین ؟....خدا دارم ... اصلا میدونین ینی چی ؟ ...

دیوونه ها ... از این دریچه من وقتی به شما ها نگاه میکنم فقط میخندم ... میرید تموم عشقتون رو میدید به یه ادم اخه ؟....خخخ

خدایا خودت حواست به همه باشه ...

ببین ... اون بد جوری میتونه توی زندگیت معجزه درست کنه ...

یه معجزه هایی هل میده توی زندگیت که تمام وجودت میتونه حسش کنه ...

تو رو جان هر کی دوس دارین چشماتون رو باز کنین ...

نوجوونایی که دارین به در و دیوار فحش میدین ... نوجوونی که داری یه گوشه غصه میخوری و فکر میکنی تنهایی ... آهای رفیقی که رفتی یه گوشه و بخاطر یه نفر داری جیگر خودت رو خون میکنی ... آهای اون کسی که حالت بَده ... شما ها خدا دارین ...

برید عاشق شید ...

عاشق بشید ...

عاشق خدا بشید ...

واسش شعر نویسین ...

نقاشی بکشین ...

همراه اهنگ بخونین و مخاطبتون فقط و فقط و فقط خداتون باشه ...

پاشین وسط اتاقتون برقصید ...

اخه حال بد تا کِی ؟...

بیخیال نمیخواین بشین ؟ :/

رفقا ...

من خدا دارم ... تو هم خدا داری ... ی سوال ...

چقد باهاش وقت میذاریم ؟...

چقد بهش عشق می ورزیم ؟

از اون طرف چقد واسه این آدما وقت میذارم و باهاشون حرف میزنیم ؟...

رفقا یه جایی شاید بفهمین ارزش خدا رو ...

ولی این رو از من داشته باش ... که اوضاع خیلی داره خیت میشه ... خیلی ماجرا بحثش داره وخیم میشه ... شاید بعدا بگم چه اتفاقاتی واسمون افتاده ... ولی اینو از من داشته باشین که توی این شرایط باید دیوانه وار عاشق بود ... خوب بود ... زیبا بود...زیبایی ها رو دید ... و چشم و گوش و فکرمون رو از هر چیزِ بدی ، هر چند خفن ، گنگ یا هر چیزی باشه ببندیم ...

رفیق ... باید تغییر کنیم ...

جان همین چشمی که داری باهاش این متن رو میخونی اینقد به خودت ظلم نکن ...

تمام زورت رو بزن که خوب باشی ...

نذار حالت بد بشه ...

پا روی وجدانت نذار ...

نذار خودت رو هی حقیر کنی ...

عاشق باش ...

عاشق خدات شو ...

به عاشقت ... به همون که بی نهایت حواسش بهت هست و دوستت داره عشق بورز و توجه کن ....

پا بذار توی جنون ...

جنونِ عاشقی ...

از اون مسخره ها و بی مصرفاش نه ...

از اون خوباش ...

از اون معنویاش ...

از همونا که چشمت رو روشون بستی ...

ولی خب باید دیگه کنترل کنی ...

کنترل کنی هر چیزی که وارد وجودت میشه ...

به قول آقا سهیل باید حواست به ورودی های ذهنت باشه ...

باید شکرگزاری کرد ...

باید خوب بود ...

چاکُر شما ...



نوجوونامیرمعینحضرت‌عشقحضرت عشقدلنوشته
امیرمعینم ... نویسنده و روانشناس ویرگولی ... وصلت کرده با کتابها ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید