ویرگول
ورودثبت نام
امیرپارسا احمدی نشاط
امیرپارسا احمدی نشاط
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

پاسخی نوین، برای سوالِ نوستالژی «چگونه بچه دار می‌شویم»!


این سوالِ : ((چگونه بچه دار می‌شویم )) رو من هیچ وقت نتونستم بپرسم از خانوادم.
چون یه بار یکی از بچه های فامیل پرسید، یه چوب بود و بعد از پرسیدن اون سوال، چوبه غیب شد.
واسه همین تصمیم گرفتم نپرسم و خودم تحقیق کنم.
یه فامیلی هم داشتیم که تازه ازدواج کرده بودن. از این حال بهم زنا که تو یه ظرف غذا می‌خوردن.
آقا اینا بعد ۲-۳ ماه بچه دار شدن و من فهمیدم که تو یک ظرف غذا خوردنِ زوجین، باعث بچه دار شدن می‌شه.
.
.
.
بعد از مدت ها با یکی از همسایه هامون اتفاقی تو یه ظرف غذا خوردم و بعد ۵-۶ ماه مامانش باردار شد.
اونجا تمام علم و فکر و نظریه های من رفت زیر سوال.
اول فکر کردم چون این دختره بچه‌اس و اینا منتقل شده به مامانش ... مدت ها گذشت تا فهمیدم که اونجوری بچه‌دار نمیشن.
فهمیدم موز میخری. بازش که می‌کنی تو بعضیاش بچه‌است.


امیرپارسا احمدی نشاط

موزبچهسوال
نوشتن خوب است. هم برای کسی که می‌نویسد و هم برای کسی که می‌خواند. نویسنده جای نیش پشه‌هایش را می‌خاراند و خواننده می‌فهمد چند تا نیش خورده. ترسیم روح، روی کاغذ هیجان‌انگیز است.درباره قهوه هم مینویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید