ویرگول
ورودثبت نام
سید امیر رضا دستغیب
سید امیر رضا دستغیب
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تفریح لغتی که تا چند وقت پیش بسیار معنای متفاوتی براییم داشت

تفریح لغتی که تا چند وقت پیش بسیار معنای متفاوتی براییم داشت

این جوری بود که انگار لذتی که دارم از کار کردن میبرم همون تفریحه چون تعریفی که داشتم بهم میگفت وقتی خوشحالی یعنی در حال تفریحی در صورتی که بسیار اشتباه بود (این نکته اشتباه کردن رو در متن های من بسیار میبینید ) تفریح نگاهی به غیر از لذت بردن از سلایق هر فرد هست تفریح صرفا یک نکته برای زندگی شاد نیست .

گاهی از اوقات ذهن ما به چیزی غیر از فقط حال خوب نیاز دارد ،شاید براتون سئوال باشه که اصلا مگر داریم انسانی که بتونه به طور کامل در حال تفریح باشه از روزمرش لذت ببره باید بگم به غیر از انسان هایی که از رقم پولی که توی حسابشوم هست اطلاع ندارند و بی مهابا خرجش میکنن و به خیال خامشون خوشبختن

افرادی هستن که با دنبال کردن سلایقشان و وقت گذاشتن روی علاقه هاشون به طور مداوم در حال لذت بردنند

مثل خود من

اما لذت از کار کردن اصلا تفریح نیست و ادم رو ارضا نمیکنه برای همینه که که من در روز های عادی شروع میکنم به ریلکس کردن ذهنم و یک سفر کوتاه یه هم نشینی یا یه ورزش مهیج رو استارت میزنم بسیار در تمرکز کار هایی که بعدش انجام میدم ماثر هست .

انسان روان عجیبی دارد هر روز که احساس میکنم به تکامل و نسخه بی نقصی از خودم رسیدم . تازه متوجه میشم که هیچی راجع به خودم نمیدونم

تفریحکارخستگیلذت از زندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید