ویرگول
ورودثبت نام
Amir sepehri
Amir sepehri
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

مبدا مکان

با شروع های کلاسیک نیمدانم چرا دیگر راحت نیستم احساس میکنم باید همه با هم یکی شویم از یک نقطه از یک مکان.برای همدیگر برای آیندگان برای فرزندان برای انسانیت برای حیوانات و برای طبیعت بکری که آلوده شده و دیگر بکر نیست.

کدام را توضیح دهم واقعا نمیدانم کدام را انتخاب کنم به کدام فکر کنم با این حال همه در ذهن هست همه مورد توجه همه مهم و واقعا مبدا برای شروع کدام باشد را نه میتوانم تشخیص دهم و نه بگویم.

بهتر است این بار مغز و دل را کنار هم قرار دهیم منطق و احساس را که هر دو با یکدیگر مخالف جهت هستند نوشتن را شروع کنم.

منطق لازمه شروع این نوشتن است و احساس همان چیزی که میخواهم با شما به اشتراک بگذارم اگر چه میدانم نوشتن احساس را نیز لازنم میدارد اما کدامش؟ خشم آیا؟ عشق آیا؟ محبت یا نفرت؟ هنوز تصمیم نگرفتم و سردرگمم اما شاید بتوانم روزی مبدا مکانم را پیدا کنم و احساس را در آن نقطه بجویم.

کاش که پیدا کردن این مبدا مکان همانند و یا به سختی پیدا کردن آن در مباحث ریاضی و فیزیک بود اما اگاهم و مطمئنم شما هم با من هم رای هستید که کار سخت تر از این حرف ها و جمله ها هست با این حال ادامه میدم و تمام تلاشم را میکنم که پیداش کنم گاهی با داستان گاهی با شعر و گاهی با اشنایی...





مبدا مکاناحساسانسانآیندهجست‌و‌جو
بنام نام شما، یک عاشق نویسندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید