ویرگول
ورودثبت نام
Arefeh Salar
Arefeh Salar
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

تو شرکت شما چی؟ چقدر به آموزش توجه میشه؟

تو شرکت شما چی؟ چقدر به آموزش توجه میشه؟
تو شرکت شما چی؟ چقدر به آموزش توجه میشه؟

حالتون چطوره دوستان؟

بعد از مدت ها برگشتم اما با یک موضوع جدید!

یه مدتی داشتم فکر میکردم به خودم، به هدف هایی که برای خودم چیدم، بلاخره هر کسی اول سال برای خودش اهدافی میچینه!

سعی میکنه مسیر رو درست کنه و به هدفش نزدیکتر بشه!

هدف شما چیه راستی؟

میدونید من به این فکر کردم که خیلی خب من شغلی که بهش علاقه داشتم پیدا کردم، دارم لذت میبرم ولی خب تهش چی قراره بشه؟

همش همینه؟ معلومه که نه!

من میخوام بهتر بشم، پیشرفت کنم، خب اگر این جریان و پویایی نباشه، آدمی راکد میشه، بی انگیزه و خسته میشه!

چرا رشد؟ چرا رشد نه؟

باید رشد کرد، واسه رشد چی لازمه؟ آموزش!

چقدر به اینکه مهارت های جدید یاد بگیرید فکر میکنید؟ هدف از این یادگیری میتونه، افزایش درآمد، مهاجرت، ارتقا شغلی، احساس درونی رشد و هزاران دلیل دیگه باشه!

هممون میدونیم هیچ چیزی تو این دنیا بدون بها به دست نمیاد! اگر هم نمیدونستید، از من بشنوید، هر چیزی خب بهایی داره!

خیلی از ماها، بابت هزینه، کمبود وقت، نبود انگیزه درونی سراغ یادگیری نمیریم!

چی بهترش میکنه این مسیر رو؟

حالا که وقت نداریم، هزینه ها هم که ماشا... سر به فلک میکشه معمولا...

ولی خب، بیاید به این فکر کنیم که خیلی از آموزشگاه ها که مهارت های مختلفی رو آموزش میدن، با شرکت های مختلف اعلام همکاری کردن! این همکاری می تونه یک فرصت طلایی برای من و شما باشه...

تو این همکاری ها، معمولا شما به سبب اینکه کارمند یا کاربر یک شرکت هستید، از امتیازهای ویژه ای برخوردار میشید.

مثلا با تخفیف‌های خاص میتونید آموزش هایی که دوست دارید ببینید.

چه آموزش هایی اصن کمک میکنه؟ آبیاری گیاهان دریایی؟

خب، هوشمندی ما اینجاست که ببینیم چی کمک میکنه؟

ببینید چه شغلی دارید؟ میخواید مهاجرت کنید؟ میخواید ارتقا پست شغلی بگیرید؟ ببینید چی میخواید اول!

بعد از اون، من خودم دیدم اولین چیزی که نیاز دارم 2 تا چیزه:

اول اینکه زبانی که بلدم تقویت کنم.

دوم اینکه اگه بتونم یک زبان دیگه یاد بگیرم.

دنیا داره میره سمت کسایی که میتونن ارتباط برقرار کنن و چند زبانه هستن!

همینجا یک اشاره ای هم میکنم که اگر مطلب بنده رو درباره اینکه چجوری بعضیا می تونن چند زبون رو یاد بگیرن؟ رو مطالعه نکردید، روی اسم مقاله کلیک کنید و ببینیدش، خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم.

بله، عرض میکردم، دنیا به سمت چند زبانه ها داره میره! من فکر کردم که بهتره روی زبانم کمی وقت بیشتر بگذارم و زبان های دیگه یادبگیرم.

ولی خب هم هزینه های بالا برام مهم بود، هم وقت زیادی ندارم با این همه مشغله!

خب به این فکر کردم که چه کنم؟

بریم سراغ راه حل

با مدیر شرکتی که در اون کار میکنم، درباره آموزش و بودجه ای که لازم داره، صحبت کردم.

اتفاقا کمی فکر کرد و بعد گفت ایده جالبیه، ولی باید ببینیم آموزشگاهی هست که پنل سازمانیش با مدل فکری ما همخوانی بیشتری داشته باشه یا نه!

اینجا دیگه اینطور شد که عارفه خودت یه کاری کن، سرعت کار بره بالا، من تو سایت های پلتفرم ها و آموزشگاه ها گشتم، بخش پنل سازمانی رو چک کردم.

از چند جا هم درخواست دمو کردم.

حالا کجا؟

پلتفرم آموزش زبان معتبر
پلتفرم آموزش زبان معتبر


بین همه این آموزشگاه ها، یک پلتفرمی رو پیدا کردم که یک سری مزیت داشت نسبت به بقیه:

· تنوع زبان های قابل ارائه برای پنل سازمانی

· تنوع مهارت های آموزشی مثل مکالمه، گرامر، اصطلاحات تجاری، آمادگی برای آزمون زبان و ...

· تخفیف های قابل توجه برای پکیج های سازمانی

· شخصی سازی صفحه سازمان شما در سایتشون و به طبع راحتی فرآیند بررسی دوره ها و ثبت نام با تخفیف ویژه

· تنوع در اساتید متخصص و باتجربه که واقعا یکی از یکی بهتر بودند

· و ...

خلاصه دیدم اینجا نزدیکتره به چیزی که برای ما کاربردی تر باشه!

البته که قبلا با این پلتفرم کار هم کرده بودم و رابط کاربریش برام جذاب و ساده بود.

پنل سازمانی، پکیج سازمانی، پکیج یا پنل شرکتی

پنل سازمانی، پکیج سازمانی، پکیج یا پنل شرکتی
پنل سازمانی، پکیج سازمانی، پکیج یا پنل شرکتی

خلاصه که اینجوری شد و ما دوره هایی رو از این پلتفرم درخواست کردیم و صفحه شرکت ما ایجاد شد و در اختیار ما قرار گرفت.

حالا نه تنها خود ما، حتی مشتریان ما که تو باشگاه مشتریان هستند هم از این تخفیف های آموزشی برخوردارند.

اگه بخوام تجربه خودم رو بگم، من از پلتفرم آموزش زبان آنلاین تیکا استفاده کردم راضی بودم!

خوشحال میشم تجربیات شما رو هم بدونم!

آموزشکمبود وقتآموزش زبانچند زبانهکلاس زبان
یک معلم زبان که یادگیری رو دوست داره و ادامه میده، انگلیسی رو تدریس میکنم، هندی رو تقریبا بلدم و فرانسوی رو یاد می گیرم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید