ویرگول
ورودثبت نام
ارکان
ارکان
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

مشکل اصلی ما نداشتن وقت نیست!

مطالب اینجا رو به صورت اسلایدی میزارم که بتونید نکات مهمشو راحتتر یاد بگیرید و همچنین صفحه آرایی بهتری داشته باشه.

....................................................................................................................................

البته چون امکانات این صفحه برای ویرایش متن محدود است من از این روش برای ارائه مطالبم استفاده کردم. امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره.

نظرات خودتونو در بخش دیدگاه ها در پایین همین نوشته میتونید با من در میان بگذارید.

وبسایت من : HiArkan.com

پیج اینستاگرام: arkan.englishclass


تمرکززمانزبان انگلیسیمشغله کاریاولویت بندی
ارکان هستم و دوس دارم تجربیات خودمو در مسیر زبان آموزی با شما به اشتراک بزارم. راه و روش من شاید با چیزهایی که تا به حال شما آموخته اید اندکی متفاوت باشد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید