ویرگول
ورودثبت نام
عسل راد
عسل راد
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دلخوشی‌های کوچک برای حال خوب من کافیه

همه ما تو زندگی روزهای سختی رو گذروندیم. روزهایی که آرزو کردیم زودتر تموم بشه. شاید گاهی قطره اشکی روی گونه‌مون سر خورده و یا سری پایین بوده و مدام تو فکر رفته. این روزها حال دل هیچ کدوم ما خوب نیست. شرایط سختی که حتی تصورش رو نمی‌کردیم. اگر تو این بحران شعار بدیم که به یه اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم کمکی نمی‌کنه. در فیلم‌های فانتزی زندگی نمی‌کنیم که یه دفعه معجزه‌ای رخ بده و همه چیز خوب بشه. پس راه‌حل چیه؟

راه‌حل اینه که سعی کنیم حتی با چیزهای کوچک برای خودمون دلخوشی ایجاد کنیم. برای خندیدن دنبال بهونه نگردیم. برای لبخند زدن فکر نکنیم. با کوچکترین چیزهایی که میشه خوشحال بود، خوش گذروند و از زندگی لذت برد.

من گاهی لحظه‌های ساده‌ای که باعث خوشحالیم میشه رو با #دلخوشی_های_کوچک منتشر می‌کنم تا حال خوب خودم رو با دوستانم به اشتراک بذارم. برای لذت بردن از زندگی تو شرایطی که امیدها کمرنگ شدند با همین بهونه‌های ساده میشه رنگ جدیدی به حال و روز خودمون بزنیم.



حال خوبتو با من تقسیم کنلبخندزندگی
از ایده و استارتاپ و تجارت الکترونیک تا مدیریت و سبک زندگی و حتی گاهی حرف‌های شخصی! به دنیای ذهن یک #سوپرمن خوش اومدید!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید