ویرگول
ورودثبت نام
atalanta
atalanta
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

1 خرداد

خب قبل از اینکه برم درسو شروع کنم اینجا بنویسم که چقدر دارم جر میخورم و فقط خدا میدونه چقد داره دهنم صاف میشه هم کار میکنم و هم درس میخونم و درسا هروز سنگین تر بنظر میاد و تلنبار تر میشه با اینکه دارم میخونم! و در اخر هم نمراتم خوب نمیشه هم حقوقم بابت مرخصی های پی در پی دود میشه

بهرحال نگار بهم انگیزه دوباره داد و خواست توی این دو سه هفته کمکم کنه

دارم سعی میکنم از پس 20 واحد بر بیام در نتیجه

این مشخصه منه

از پسش برخواهم آمد و تابستون 5 واحد برمیدارم و سعی میکنم خودمو کلی جلو بندازم و با یه برنامه ریزی خفن دو سال دیگه فارغ تحصیل شم

من برم

با ارزوی موفقتی برای همه شما عزیزان

فردا هم میخوام کلاس ریاضی رو بپیچونم و برم جشنواره شعر خوانی


خرگوشموفثیتامتحاندرس
Im in LOVE with art, book, poem, cosmology maybe?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید