ویرگول
ورودثبت نام
atalanta
atalanta
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

12 شهریور

خب تابستون خود را چگونه گذراندید؟ مخ زدن به تعداد بالا و دیت های بالا رفتن صرفا از روی حوصله سر رفتن و پیدا کردن امیرعلی بین همه مشکلاتی که داشتم و فدا کردن عشقم براش

ولی خب چه میشه کرد ؟ چون اونم امروز به طرز بالایی از حس ناکافی بودن بهم تزریق کرد

این چند وقته ننوشتم چون حقیقتا قرصام اثرشونو از دست دادن البته که رفتم پیش مردی و این اتفاق خوب جدید تابستون بود ولی بعد از اون دیگه چه عرض کنم؟

الان دارم خودمو میسازم ملک حسینی دعوام کرد و دارم سعی میکن مقرصامو بخورم درست حسابی

بذارید برم امروزمو بخورم

خب

و در نهایت پول نداشتنم در تابستون اتفاق جدید به حساب میاد چون شیفتامونو کم کردن و من به کل انگیزه کاریمو از دست دادم اگر بتونم تا 9 اذر دووم بیارم واقعا ینی یه پارادایم زدم چون اولین تجربه کاریم میشه که یسال توش موندم با وجود اینکه دوسش ندارم

الان که بادوم خوردم حس بهتری دارم

راستی باله ثبت نام کردم و این ماه سوممه و در نهایت قراره اونقدری قوی بشم که بهمن بتون مکفش پوئنت بخرم حالا ببینید

دیگه چه عرض کنم؟ یه مبلغی بهم داده شد برم طلا بخرم ولی چون پول کلاسامو باید میدادم حقیقتا داره خرج میشه و این خوب نیست باید هرچه سریع تر یه شغل دومی چیزی بیابم البته که تابستون داره تموم میشه و تنها فرصتم برای وقت ازاد همین بوده

من واقعا چیزای زیادی دارم در کنار مردی راجب خودم و زندگیم میفهمم و البته خوشحالم خیلی

زندگی وقتی خودتو بیشتر میشناسی قشنگ تر میشه

بذارید از ممد رضا بگم که حقیقتا دوسم داره و نمیتونم این میزان از دوست داشتنشو بپذیرم همیشه دلم میخواست یکی اینطوری به جزعیات راجبم اهمیت بده و الان یکی پیدا شده ولی علت اینکه بهش تمایلی ندارم رو درک نمیکنم، فیلمبردار و عکاس خیلی خوبیه و میتونم حدس بزنم همه پستای اینستام قراره کارای این ازم باشه

و یکمم از محمد براتون بگم که یذره داستانش فرق داره فک کنم بتونم دوست خوبی براش باشم

البته اگر انقد خودشو توی غارش پنهان نکنه و رخی نشون بده، دلم میخواد بهش نزدیک تر بشم ولی بلد نیستم ، هه اره ازش خوشم میاد ولی ن اندازه امیر علی که کلا یه جایگاه دیگه ای تو ذهنم داشت

شایدم هنوز داره؟ امروز بدجور بهم حس عدم کفایت داده نمیدون مبتونم بازم همونقدر بهش اعتماد کنم یا نه

دیشب ارین میگفت وقتی انقد برای هم امنیم چرا خرابش کنیم؟ خب من ارینو دیگه نمیخوام و میخوام این امنیت با امیر علی حس بشه ولی خب فعلا که داره میرینه.

تا تایم بعدی که حس نوشتنم بیاد شمارو به خدای بزرگ میسپارم

و از همه این روابط برای شناخت بیشتر خودم استفاده میکنم

خدانگهدار


پولحساتفاق تابستون
Im in LOVE with art, book, poem, cosmology maybe?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید