ویرگول
ورودثبت نام
atalanta
atalanta
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

dude Im in love.

این بار قرار است روشم فرق کند با بار های دیگر، چون این دفعه پخته تر هستم و من آن انسان سابق نیستم، اینبار که عاشق شدم قرار نیست اشتباهات گذشته را انجام دهم بلکه قرار است با درس هایی که از آنها گرفتم جلو بروم

این بار با ارزش تر از پیش خواهد بود و سالم تر، این بار نه خودم و نه دیگری را در شرایط سخت و معذب کننده یا حتی شرایط ناراحت کننده قرار نمی دهم...

درست است من عاشق شده ام البته اگر بتوانیم این طور بنامیم....

راستش را بخواهم بگویم دوران زیبایی هست، نه از احساسات طرف مقابلت مطمئن هستی و نه حتی از احساسات خودت و با افکارت حس راحتی نمیکنی چون نمیدانی تا چند لحظه دیگر پایدار هستند، فقط باید بگذاری زمان تمام دلایل و مدارک را برایت روشن سازد.

یک بار قبلا هم این حس را داشتم ، اما خب....بگذریم.

نمیگذارم زخم عمیق دیگری در اعماق قلبم باقی بماند، نمیخوام دوباره روح خسته ام را آزرده خاطر و ناامید کنم، این بار مواظب خودم بیشتر هستم.مراقب قلب شکننده ام.

می گذارم این متن اینجا بماند.

lovemehim
Im in LOVE with art, book, poem, cosmology maybe?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید