ویرگول
ورودثبت نام
عطا محمدی
عطا محمدی
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

پدر

روز چهارم | پدر، بنیانگذار و دلسوزترین معلم زندگی، یک حضور است که در پشت صحنه‌های دنیا، سایه‌ای پرنور و ثابت می‌اندازد. او یک جسم فیزیکی نیست فقط؛ بلکه یک نماد از قدرت، حکمت، و احترام است که به من ارائه می‌دهد.

پدر من، همواره به عنوان راهنما و پیشوایی از زندگی برایم بوده است. او با دستانی که در آن عشق و تعهد پیچیده شده، هر بار که با چالش‌ها مواجه می‌شوم، به من یادآوری می‌کند که هیچ کار بزرگی بدون تلاش و پشتکار به دست نمی‌آید.

پدران، چون کاخ‌های پنهان در سرزمین دل ما هستند. آنها همیشه تسلیم و فداکارانه، بدون انتظار از ما که مراقب و رسوا نکنیم، راه می‌روند. این تضاد بین قدرت و ظرافت، از هرچه پدران به ما ارائه می‌دهند، سرچشمه گرفته است.

پدر من، با هر دیگری اشتراک دارد: توانایی به اندازه یک کوه صبر کردن، نرمی یک نسیم در آرامش، و استواری یک سنگ در مقابل تلاطمات زندگی. او به من آموخته است که زندگی گاهی پر از لحظات دشوار است، اما از طریق تلاش، مقاومت، و ایستادگی می‌توان به هر موانعی پیش رفت.

پدر من، بهترین است، نه به دلیل اینکه بی‌نقص است، بلکه به خاطر آنکه با تمام عیوب و ناقصی‌هایش، یک نمونه شگفت‌آور از عشق و هدایت است. او نشان داده است که چگونه با انسان بودن، با آسیب‌پذیری و تجربه، می‌توان بهترین شکل زندگی را ساخت.

پدر، نه تنها یک شخصیت در زندگی است بلکه یک مربی، یک دوست و یک قهرمان است. از او یاد گرفته‌ام که نه تنها در کوچکی‌ها، بلکه در بزرگترین مواقع نیز می‌توان بهترین خود را نشان داد. او برای من نمادی از کمال به وجود آورده که هرگز نیازی به داشتن آن در هر زمینه‌ای نیست.

پدرقدرتخانواده
تراوشاتِ ذِهنی کالبد یک دانشجو به دور از آنچه به نظر می آید... | ملقب به آدَم فَضایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید