ویرگول
ورودثبت نام
عاطفه سلحشور
عاطفه سلحشور
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اولین زن میلیونر در صنعت املاک

این روزا من هم مثل خیلی‌ها در تلاشم که روحیه خودم رو حفظ کنم بلکه بتونم برای آینده‌ی مبهمم بهتر بجنگم.
یکی از روش‌های من برای تسکین پیدا کردن و امیدوار شدن تو این روزها، دیدن ویدئوهای افرادیه که موفق شدن و به وضوح بیان می‌کنن که خودشون هم هیچوقت فکر نمی‌کردن این اتفاق‌های خوب براشون بیوفته.
اگه مثل من طرفدار برنامه Shark Tank هستین احتمالا Barbara Corcoran یا The Queen Of Real State رو می‌شناسین؛ اون اولین زنی بوده که تونسته با واردشدن تو صنعت املاک آمریکا، به یک میلیونر تبدیل بشه.
در ادامه لینک یک ویدیوی 3 دقیقه رو از زندگی‌نامه‌ی اون براتون می‌ذارم که دیدنش احتمال‌زیاد حال شما رو هم خوب می‌کنه.
نقطه‌عطف این ویدیو برای من جاییه که باربارا با صراحت بیان می‌کنه که باید خودش رو هر روز بشکون بگیره بلکه بتونه باور کنه به تمام آرزوهای بچگی‌ش رسیده.
به امید روزی که ما هم به تمام آرزوهای باورنکردنی این روزهامون برسیم ✌
https://lnkd.in/dZUJjdNr

باربارا کوکوران
باربارا کوکوران


صنعت املاکباربارا کورکوراناملاکخانهامید
فقط می‌دونم دنیای تبلیغات برام زیادی جذابه؛ هنوز خیلی راه دارم برای کشف خودم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید